Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

fpede

geweldig die foto's! is toch al weer een jaar of 5 geleden sinds dat mijn oudste zusje haar jongste dochtertje op de wereld heeft gezet! ;)

maar er is hoop, deze zomer komen er hier ook 2 kotertjes bij! van m'n andere zus en van m'n broer z'n vriendin! ik kan niet wachten!  :D

het worden alleszins leuke kerstdagen voor jou en je gezin!  :eusa_clap:

StefanCJ

Wat een schatjes samen! Gefeliciteerd met de kleine, veel plezier, gezondheid en succes!

Marit & Stefan (en Casper).

arjen850

Vandaag mag Maarten naar huis :eusa_dance: :eusa_dance: hij doet alles echt heel goed, eten net als zijn vader ;D ;D :eusa_clap: :eusa_clap:

Marc O.

Mooi man, wat een geschenk zo net voor de kerstdagen. Geniet ervan!! :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Remko

Kijk dat zijn mooie berichten....
en lekker voor de feestdagen thuis....

Geniet er van .......

Laguna-S60R

S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

Robster480

Morgen spareribs dus als kerstdiner voor die kleine als ik je zo hoor ;D
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

razorx

Van harte gefeliciteerd, jullie allen!

combinedforces

TonV70R

Citaat van: arjen850 op 24-12-2012 11:31:47
Vandaag mag Maarten naar huis :eusa_dance: :eusa_dance: hij doet alles echt heel goed, eten net als zijn vader ;D ;D :eusa_clap: :eusa_clap:

Goed nieuws Arjen,
Het mooiste is gewoon dat een ieder weer thuis en en zeker lekker zo voor de kerstdagen.
Geniet er met zijn allen van (voor je het weet willen ze in de R rijden ;))

Fijne feestdagen toegewenst,
gr Lilian en Tonny
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

arjen850

Dank mannen Volvo broeders ;D De hele keet is hier nu in diepe rust, behalve dan papa, die kan zich werkelijk een slag in de rondte werken en rijden om alles nog voor de kerst dagen geregeld te krijgen, vanavond kerst avond duik ik met een stevige pint en een heerlijke dropshot op de bank, en ben ik vanaf 9 uur niet meer aanspreekbaar ;D

Eerst komt er nog iemand een stapel onderdelen halen.. Voor de heren die hier vanmiddag waren, sorry dat het wat snel moest allemaal, maar mooi dat het zo geregeld is.. Irian Paul, laat je me weten hoe het afloopt, en of er nou een draadbreuk oid zit?

Jack v

ook nog maar eens via deze weg Arjen.

Van harte met jullie zoon, een mooier kerstgeschenk is er niet volgens mij.

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

UserID6342

Fijn je nog even gesproken te hebben maatje, net voordat je aan de voeding van Maarten en je dropshot begon :evil: ;D ;D

arjen850

Was idd een fijn gesprek :D Nu ik nog typen kan zal ik dat nu nog maar even zeggen ;D

elianmars

Ha, vanavond eindelijk de GVR de hand kunnen schudden  :D

Leuk je even gesproken te hebben, Arjen!