Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

dielie850

Citaat van: V70 2.5T op 02-01-2013 21:20:26
Citaat van: )()()sT op 02-01-2013 21:11:41
Dan heb jij net dat overgangsmodel :)
De oudere T-5R'en hebben het andersom.

Of niet en ze hebben een paneel uit een nieuwere erin gezet toen de automaat hebben weg gegooid ;D

-edit-
mehn had al een andere mogelijke verklaring :)
Ik heb er een ander paneeltje in gezet Jeffrey :D

arjen850

Aha, lady's and  gentlemens i've got them :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_drool: :eusa_drool: ;D

Ik had het zoeken al opgegeven, zo zeldzaam zijn ze 14" open GLT velgen van het oude type Volvo 360GLT. Uiteindelijk ben ik benaderd door iemand van het 300 forum, en die had ze te koop, wist niet hoe snel ik ze moest ophalen :eusa_dance:

Zoals je ziet is er maar 1 naafdopje :'( Maar na het showen van deze foto zijn er vast mede forummers die ineens bedenken dat ze nog ergens van die naafkapjes hebben liggen, al is het er maar 1 verkoop em aan mij :eusa_pray: :eusa_pray: ;D

Ik heb ze gehaald in Amsterdam, heb daarbij Leonie meegenomen, meissie komt wel iets te kort in haar vakantie, en daarom besloten tot een papa en dochter dag.
Dus heerlijk wat gedronken langs de snelweg, daarma gauw de velgen gehaald, en door naar een vliegtuispotplaats.. Daar was het koud en toch wat saai, dus dan maar naar schiphol zelf (waar ze nog nooit is geweest), en daar overal wezen kijken, tot het panorama terras toe :D
Heerlijk zitten eten, en me verwonderd wat ze naar binnen kan schuiven daar, en vervolgens thuis gewoon een pizza naar binnen he :o
De hele dag heeft ze de pret lichtjes in der ogen gehad, en zelfs in een vliegtuig gezeten :D
Terug weg heerlijk de oogjes toe, luisterend naar uiteraard voice kids op de USB ;D

Super dag gehad :)

UserID6342

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: Da's dus niet voor de velgen maatje, maar voor de papa/dochter dag.  Heerlijk is dat met je blaag op Schiphol te lopen, kijken en lekker te eten.

:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: is voor de wieltjes ;D

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 04-01-2013 20:08:45
:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: Da's dus niet voor de velgen maatje, maar voor de papa/dochter dag.  Heerlijk is dat met je blaag op Schiphol te lopen, kijken en lekker te eten.

:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: is voor de wieltjes ;D

Ga es kijken hoe ,mooi ik ze nog krijg, anders spuiten, of (en daar neig ik naar) coaten..

En idd super zo'n dag hoor :D

KIM

Ik denk dat je met coaten in de buurt zit van de prijs om ze te laten spuiten.
Of je moet zelf met een spuitbusje aan de slag. Asl de basis redelijk goed is, is dat goed te doen; heb zojuist de titans een tint donkerder gespoten. Alleen kijken of het houdt. Indien nee; dan worden ze gecoat.

arjen850

Citaat van: KIM op 04-01-2013 21:40:12
Ik denk dat je met coaten in de buurt zit van de prijs om ze te laten spuiten.
Of je moet zelf met een spuitbusje aan de slag. Asl de basis redelijk goed is, is dat goed te doen; heb zojuist de titans een tint donkerder gespoten. Alleen kijken of het houdt. Indien nee; dan worden ze gecoat.

Als spuiten, dan doe ik dat idd zelf.. Heb het eerder veel gedaan, ook voor anderen, Maar coaten is gewoon harder en kras vaster..
Anderzijds, de geldkraan blijft dan maar lopen he ;) Eerst eens flink aant poetsen, kijken wat dat opleverd.. En dan uiteraard nog de naafdopjes..

KIM

Ik ga absoluut voor coaten. Het verschil in inbranden van remstof in gespoten of gecoate wielen is werkelijk enorm.
Ik snap dat je kiest voor de budget oplossing. Ik denk dat je met een spuitbusje van de Gamma trouwens ook nog aardig ver komt+ die van die autolakkenmerken zijn een heel stuk duurder.

Ik heb wel doppen liggen, maar die zijn iets groter en van een 240

Broabander

Coaten kost toch niet zo heel veel? Heb een jaar of 5 geleden een brommerframe met achterbrug en voorvork en dergelijken voor €80 in het zwart met blanke lak laten coaten. Zal nu wel iets meer zijn maar denk dat je voor dat geld niet met spuitbusjes kunt gaan prutsen; je zult het waarschijnlijk een paar keer moeten doen in de tijd dat de coating goed blijft.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

arjen850

Citaat van: Broabander op 04-01-2013 22:15:52
Coaten kost toch niet zo heel veel? Heb een jaar of 5 geleden een brommerframe met achterbrug en voorvork en dergelijken voor €80 in het zwart met blanke lak laten coaten. Zal nu wel iets meer zijn maar denk dat je voor dat geld niet met spuitbusjes kunt gaan prutsen; je zult het waarschijnlijk een paar keer moeten doen in de tijd dat de coating goed blijft.

Voor de volans 225 en de comets 200 das toch geld hoor ;)
Dus ik reken minimaal 150€ kwijt te zijn voor coaten..

dielie850

Das een mooi setje velgen :eusa_clap:
Ik heb nog gevraagd voor die 2 velgen is naar mijn mening niet duur 25 pst en de naafkapjes moest hij nog even thuis kijken.
Het duurde even want hij was de hele week op de ring met zn raceteam ;)

Vulk

Citaat van: arjen850 op 04-01-2013 22:31:22
Citaat van: Broabander op 04-01-2013 22:15:52

Voor de volans 225 en de comets 200 das toch geld hoor ;)
Dus ik reken minimaal 150€ kwijt te zijn voor coaten..

Waar laat je dat doen voor die prijs? Ik had hier voor mijn columba's toch gemakkelijk 75euro/stuk aan mijn been.

Broabander

Gerritsen Nijkerk denk ik, vanuit Apeldoorn? Je zou ook eens bij Van Ommen in Amersfoort kunnen informeren, daar had ik het laten doen (zonder bonnetje, dat wel)
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

arjen850

Citaat van: Broabander op 05-01-2013 07:40:10
Gerritsen Nijkerk denk ik, vanuit Apeldoorn? Je zou ook eens bij Van Ommen in Amersfoort kunnen informeren, daar had ik het laten doen (zonder bonnetje, dat wel)

Staat allemaal beschreven in mijn blog ;D

We zullen het eens even aanzien wat er gaat begeuren ;)

rifwachter

Jouw bezoek voor straks zit hier aan de thee.   ;)
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

arjen850

Citaat van: rifwachter op 05-01-2013 10:50:16
Jouw bezoek voor straks zit hier aan de thee.   ;)

Ha ja, koffie lust hij niet ;D