Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

MVeldhuis

Citaat van: arjen850 op 02-02-2013 08:52:46
Citaat van: Dirk342 op 01-02-2013 23:40:12
Daar gaat tie morgen ook komen ! Kumt weer goe, zoals altijd ;D

Zullen er dadelijk maaar es aan gaan beginnen;) kijken of er een beetje mooie muziek uit komt:)

Dan zou ik Dirk vragen of ie zijn schijfjes thuis laat ;D

UserID6342

Hahahaha, de Zenec zit er in en is een fantastisch mooi toestel.  Werkt super  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:.  Ben erg benieuwd hoe de navi skills zijn onder het rijden, maar de snelheid van het opbouwen, etc. in de garage was verbluffend.  Geluid is meer als voldoende en met voldoende inregelmogelijkheden.

Kortom een perfect ding  :eusa_clap: :eusa_clap:

Een, wederom, leuke dag vandaag gehad.  Veel bekenden gezien, lekker gefröbeld, een aantal (voor mij onbekende) forummers leren kennen.  Kortom, helemaal leuk en nog lekker bijtijds thuis ook na dat geweldig leuke ritje over de A50 heen met die S60 ;D ;D ;D

arjen850

Zo, alle plussen uitgedeeld, ALLE!! ;D PB's de deur uit gedaan, pakketjes klaar voor maandag verzenden.. Check, even mijn blogje nog in en dan hup aan de gele rakkers..

Was een leuke dag vandaag, hoop bezoek gehad, bekende en nieuwe gezichten. Leuke kennismakingen, maar ook sleutelplezier was er weer.
Zoals Dirk al vertelde zit de Zenec erin, oef wat een apparaat zeg :o Moet even wennen aan dit stuk techniek, die overigens rustig blijft ogen. Schitterend geluid, vreselijk snelle Navi, en super beeld van de dvd speler. Ga er eerst rustig mee leren omgaan, en dan wil ik wat uitbreidingen gaan doen, de eerste zal zijn, DVD schermen in de originel hoofdsteunen :eusa_dance:

Ook heb ik besloten dat de Bumper van de AWD onde R zal gaan komen, eerst xzal hij natuurlijk naar de spuiter gaan, en wanneer klaar zal onze grote Wieb mij gaan helpen om de Uitlaat van de AWD R onder mijn R te gaan hangen.. Gaat allemaal goed komen dus ;D
En wederom hebben we weer wat plannetjes, zal het dan nooit stoppen? :eusa_think: ;D

Driven2Shine

Bedankt nog voor de goede ontvangst en het was leuk je te leren kennen.

Zodra ik wat nodig heb of er dient iets nagekeken te worden laat ik van mij horen.
Morgen eerst even die accu om prikken waarvoor nogmaals hartelijk dank :D

elianmars

Citaat van: arjen850 op 02-02-2013 21:32:28
Ook heb ik besloten dat de Bumper van de AWD onde R zal gaan komen, eerst xzal hij natuurlijk naar de spuiter gaan, en wanneer klaar zal onze grote Wieb mij gaan helpen om de Uitlaat van de AWD R onder mijn R te gaan hangen.. Gaat allemaal goed komen dus ;D
En wederom hebben we weer wat plannetjes, zal het dan nooit stoppen? :eusa_think: ;D

Gaaf!  :eusa_clap:

henry classic v70

Ik denk niet dat je ooit "klaar" bent Arjen, je verzint telkens weer iets nieuws (is overigens wel innovatief)  
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjen850

Citaat van: henry classic v70 op 02-02-2013 21:39:00
Ik denk niet dat je ooit "klaar" bent Arjen, je verzint telkens weer iets nieuws (is overigens wel innovatief)  

Ik denk dat je gelijk hebt Henry, dit houdt he rijden met de R Ook leuk;)

C.punTeR

Hoe ga je dat met dat zwarte boven stuk oplossen?

Die lijn van de V70 is toch smaller als bij de 850?

Groet..

razorx

Citaat van: arjen850 op 02-02-2013 21:32:28
Zo, alle plussen uitgedeeld, ALLE!! ;D PB's de deur uit gedaan, pakketjes klaar voor maandag verzenden.. Check, even mijn blogje nog in en dan hup aan de gele rakkers..

Was een leuke dag vandaag, hoop bezoek gehad, bekende en nieuwe gezichten. Leuke kennismakingen, maar ook sleutelplezier was er weer.
Zoals Dirk al vertelde zit de Zenec erin, oef wat een apparaat zeg :o Moet even wennen aan dit stuk techniek, die overigens rustig blijft ogen. Schitterend geluid, vreselijk snelle Navi, en super beeld van de dvd speler. Ga er eerst rustig mee leren omgaan, en dan wil ik wat uitbreidingen gaan doen, de eerste zal zijn, DVD schermen in de originel hoofdsteunen :eusa_dance:

Gelukkig niet!

Leuk van die Zenec. Het apparaat oogt erg mooi en Qua soberheid, ondanks alle functies, Volvo compatible looks. Het merk heeft een goede naam. Maar ja het geluid moet je ook aan staan en dat is toch persoonlijk. Hoe is de kwaliteit van de radio? Ik ben ook wel benieuwd naar de navigatiesoftware.

arjen850

Citaat van: C.punTeR op 02-02-2013 22:47:28

Groet..

Van opzij wordt de bumper aan de bovenzijde korrelig donker grijs gespoten, de rest rood, en de inzet stukken voor beide uitlaten ook weer donker grijs;) bij de klep komt een sticker (origineel) als bumper bescherming;)

C.punTeR

Citaat van: arjen850 op 02-02-2013 22:59:12

Groet..

Van opzij wordt de bumper aan de bovenzijde korrelig donker grijs gespoten, de rest rood, en de inzet stukken voor beide uitlaten ook weer donker grijs;) bij de klep komt een sticker (origineel) als bumper bescherming;)

Maar je houd van de zijkant de V70 lijn aan,of word die aangepast?

Groet..

The Volvoboy

Heb je de achterbumper van de XC niet meer?
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

arjen850

Citaat van: C.punTeR op 02-02-2013 23:04:23
Citaat van: arjen850 op 02-02-2013 22:59:12

Groet..

Maar je houd van de zijkant de V70 lijn aan,of word die aangepast?

Groet..

Bij de V is hij helemaal in kleur van de auto, bij mij worden op de zijstukken bovenaan nu andere kleuren gebruikt(kleur van huidige bovendek). Het bovendek van de 850 is geheel van kuststof, dat zal nu dus allen de zijstukken worden. Begrijp niet helemaal wat je bedoeld met "lijn"?