Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Zo wat een bericht is dat zeg pffff , die ribben ga je nog wel ff voelen(ik heb er ook wel eens paar gekneust) ik wil je veel sterkte en beterschap wensen. Gelukkig ben je een taaie sterke vent, maar toch. Hou je taai ;)

The Volvoboy

Citaat van: KIM op 04-01-2014 21:23:44
Zo...
Dan ben ik er echt goed vanaf gekomen vorig jaar....

Zeg dat wel....

Echt een naar bericht Arjen, best schrikken. Zo sta je lachend op de kerstboommeeting, zo lig je in het ziekenhuis.. :-\ Goed dat je optimistisch blijft, erg belangrijk. Heel veel sterkte en beterschap!
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

henry classic v70

We hadden het er nog over toen ik belde vrijdag... zei nog dat bij breuken en kneuzingen in die omvang het niet ondenkbaar was dat tussenribspieren zijn gescheurd. En dat doet echt heel erg pijn, ik heb met je te doen grote vriend.....
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

arjen850

Zo...

vlak jezelf niet uit Kornelis, ik kan nog wel lopen.. nu overigens wel wakker  :(

UserID6342

Op het knopje drukken grote vriend, dan komt er zo'n leuk zustertje met een morfinespuit, dan slaap je zo weer ;D. Genezen is nu het belangrijkste, de rest is allemaal bijzaak momenteel.

KIM

Citaat van: arjen850 op 05-01-2014 03:28:37
Zo...

vlak jezelf niet uit Kornelis, ik kan nog wel lopen.. nu overigens wel wakker  :(

Ik doel een beetje op de complicaties enzo. Ik heb gelukkig niet veel last gehad van pijnen alleen een lang revalidatieproces. Hopelijk ben je er wel veel sneller vanaf dan ik.
Vermaak je je nog een beetje? Ik heb hier nog wel een paar autoboeken liggen voor je...

jobridaro

ik laat de kop niet zo snel hangen hoor, moeten jullie ook niet doen ;D
[/quote]
Kijk, da zijn mannen!! In 4 weken kan er een hoop gebeuren en Arjen vindt het heerlijk om door Dirk in de watten te worden gelegd, al helemaal in een 850👍👍😉😉

arjen850

Nou, vanmorgen de uitslag binnen gekregen van het laatste onderzoek. Ik heb dus ook nog een gaatje in mijn lever. Geen idee wat ze daar aan gaan doen, maar ook dat zijn flinke pijn veroorzakers. Ze hebben tochnog flink moeite om de pijn draaglijk te houden, er is even overleg, en anders kom ik aan een morfinepomp. Fooi al met al een heel lijstje mankementen.

Hoop extra onderhouds kosten zo, wou mezelf naar fasttecht toe doen, maar uit besparingsoverweging dat maar even uitstellen ;D ;D7

pwberg

T#ring, je mag dan wel goed weggekomen zijn met die betonnen rand, maar verder houd het niet op..........

Succes ermee, kerel.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

BBS

Citaat van: pwberg op 05-01-2014 10:34:26
T#ring, je mag dan wel goed weggekomen zijn met die betonnen rand, maar verder houd het niet op..........

Succes ermee, kerel.
Inderdaad, die betonnen rand ben je dan nog "redelijk" weggekomen maar voor de rest lig je aardig in de vernieling Arjen.. :-\
Heel veel beterschap van onze kant Arjen, en natuurlijk ook sterkte/beterschap voor Jolanda, Leonie en Maarten ;)
Volvoloos....

henry classic v70

Citaat van: arjen850 op 05-01-2014 10:22:24
Nou, vanmorgen de uitslag binnen gekregen van het laatste onderzoek. Ik heb dus ook nog een gaatje in mijn lever. Geen idee wat ze daar aan gaan doen, maar ook dat zijn flinke pijn veroorzakers. Ze hebben tochnog flink moeite om de pijn draaglijk te houden, er is even overleg, en anders kom ik aan een morfinepomp. Fooi al met al een heel lijstje mankementen.

Hoop extra onderhouds kosten zo, wou mezelf naar fasttecht toe doen, maar uit besparingsoverweging dat maar even uitstellen ;D ;D7

... wel zegeltjes vragen dan :evil: ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

rifwachter

Zo is het lijstje wel lang genoeg hoor!

En als die Rooie Rakker nog eens uitgelaten moet worden voor deze vast roest dan hoor ik het graag.   ;D

Dat je maar snel volledig mag herstellen  Arjen.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

UserID6342

Citaat van: henry classic v70 op 05-01-2014 11:39:54

... wel zegeltjes vragen dan :evil: ;D
Met dat grote lijf heeft hij al quantum korting gekregen op de inkoop er van ;D ;D.  En een morfinepomp is zo'n situatie een heel welkom ding !

marc-850

Lees net pas over je val en de gevolgen, Arjen. Heftig hoor.
Heel veel beterschap en een spoedig herstel gewenst.

Volgende keer die vrachtwagen toch maar door de wasstraat halen?

Powerpete

ok dan, lees t nu pas net....  :(   doe je wel een beetje voorzichtig met dat grote lijf ?.. moet nog ff mee hoor, Beterschap !!!

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)