Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

Stefan

het begint hier wel een beetje een ouwe lullen forum te worden.....  ;D met al die automaten fanatici. Mijn schoonvader is het helemaal met jullie eens, maar die man is ook dik in de 70.....  8)
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

arjenT5R

Ogja... wij laten iig niet ons auto uit flikkeren bij t stoplicht ;D

Mis schakelen doen we nooit ;D

Tandjes poetsen ook niet ;D

En een beetje flush is snel 12 liter olie dus we zijn ook goed voor de economie ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjen850

Zo de rode staat binnen, ik denk dat dat ook echt tijd werd. Vrijdag naar het werk moest ik van huis uit in zijn 2 optrekken (enige versnelling die verkrijgbaar was) en pas na een kilometer schakelde hij naar zijn 3, ik wou juist omdraaien om een andere auto te pakken. Met een mooie bonk ging hij in zijn 3, en daarna ging het wel weer. Ben benieuwd hoe deze bak er van binnen uitziet straks.

jas

KIM

arjen850

Citaat van: KIM op 13-05-2018 10:28:51
Ik zeg: grijze prut...

Ben er bang van. Alleen het kleppenblok kan dit miz niet veroorzaken.

arjenT5R

Klinkt zo vreselijk bekend helaas...

Ben wel eens met alleen de 4e trap naar limburg gereden vanuit zeeland... Ben je ook echt gewoon blij als je daar aankomt ;D

KIM

Als ik de mijne zag mag ik blij zijn dat ik er vanuit Frankrijk mee terug ben gekomen.
Als het frictiemateriaal eenmaal gaat dan ben je de rest ook vrij snel kwijt door de vervuiling. Zo'n laagje voering stelt ook echt niks voor.

TonV70R

Citaat van: arjen850 op 13-05-2018 09:00:05
Zo de rode staat binnen, ik denk dat dat ook echt tijd werd. Vrijdag naar het werk moest ik van huis uit in zijn 2 optrekken (enige versnelling die verkrijgbaar was) en pas na een kilometer schakelde hij naar zijn 3, ik wou juist omdraaien om een andere auto te pakken. Met een mooie bonk ging hij in zijn 3, en daarna ging het wel weer. Ben benieuwd hoe deze bak er van binnen uitziet straks.

Blokwissel er net weer op zitten, nu een bakwissel bij je eigen auto.
Wel mooi dat je het zelf nu allemaal weer kunt , was een half jaar geleden anders.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

arjen850

Nou, in deze is het toch wel een beetje: schijn bedriegt. Aller eerst geniet ik gelukkig de nodige hulp bij de klussen :eusa_clap: 2 weken geleden niets te best nieuws gehad. Omdat pijn onverminderd blijft, een extra onderzoek uitgevoerd, en daaruit bleek dat mijn enkel gewricht beschadigd is, zit ook gruis in gewricht. Enkel staat scheef (daarom genezen de enkelbanden helemaal niet), daarom moet ik weer geopereerd worden, eigenlijk nu al maar heb dat tot na de vakantie uitgesteld, het heeft me (maar ook ons) al eens een vakantie gekost. Tot slot (minst erge) krijg ik zooltjes aangemeten. Al met al ben ik dus nog aardig beperkt :-[

Maar het voelt heel goed om de handen weer een beetje uit de mouwen te steken.

henry classic v70

hmmm da's weer minder GVR...
Zo zie je maar dat een ongelukje echt in een klein hoekje zit en dat het in jou geval nóg eens een herstelperiode bij aan wordt geknoopt  :eusa_eh:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Marc O.

Oei, da's duidelijk minder vrolijk nieuws Arjen. Hopelijk gaat het herstel na die operatie wat vlotter.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Stefan

Dat is zwaar kl#te Arjen! :(  Pas goed op je zelf, aan je lichaam kun je niet zoveel (laten) sleutelen als aan een Volvo.
Easy does it. Ik wens jou (en je familie) veel sterkte de komende maanden!
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

TonV70R

Ok, dat is balen.
Dacht al dat er goed vooruitgang is zat, maar dat blijkt helaas dus niet zo.
Let wel goed op je lichaam, daar moet je nog even mee doen.

Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

arjenT5R