Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

jobridaro

Hey Arjen en familie..........proficiat!!! :eusa_dance:

Jack v

gefeliciteerd Arjen en Jolanda en natuurlijk Leoni.

gr  :eusa_clap:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Luc

Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

big ben

Broabander

Wat een leuk nieuws, gefeliciteerd!!
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

arjen850

Allemaal bedankt voor de felicitaties, echt geweldig :D

Zo vandaag weer een gezellig daggie gehad, Dirk, Jeff En frits hier gehad.. Dirk en ik zouden een nokkenas gaan vervangen van een Volvo 262C, maar toen we eenmaal de boel los hadden toch besloten de andere kant ook eens het kleppendeksel te lichten, en jawel, knobbelstok 2 ook versleten.. Dan ga je rekenen, niewe assen erin 2 maal kop vlakken, kop set arbeid en alles wat erbij komt, oef....
Dus ons advies is aan de eigenaar een andere motor te scoren die wel goed loopt, dat gaat de eigenaar doen, en dan kunnen we die erin bouwen..
Meteen bij mijn R een paar V70 raamstrips gezet. kan ik voortaan ook met het raam op een kier rijden terwijl het regent ;D
Lekker voer gehad ook, Jeff en Leonie hebben zich perfect vermaakt, jup twas weer een leuk daggie ;D Dirk en Jeff, wel thuis alvast ;)

arjen850

Citaat van: arjen850 op 07-07-2012 18:11:30
Allemaal bedankt voor de felicitaties, echt geweldig :D

Zo vandaag weer een gezellig daggie gehad, Dirk, Jeff En frits hier gehad.. Dirk en ik zouden een nokkenas gaan vervangen van een Volvo 262C, maar toen we eenmaal de boel los hadden toch besloten de andere kant ook eens het kleppendeksel te lichten, en jawel, knobbelstok 2 ook versleten.. Dan ga je rekenen, niewe assen erin 2 maal kop vlakken, kop set arbeid en alles wat erbij komt, oef....
Dus ons advies is aan de eigenaar een andere motor te scoren die wel goed loopt, dat gaat de eigenaar doen, en dan kunnen we die erin bouwen..
Meteen bij mijn R een paar V70 raamstrips gezet. kan ik voortaan ook met het raam op een kier rijden terwijl het regent ;D
Lekker voer gehad ook, Jeff en Leonie hebben zich perfect vermaakt, jup twas weer een leuk daggie ;D Dirk en Jeff, wel thuis alvast ;)

Henry, leuk dat je even kwam buurten, wel jammer dat ik terwij l we dan aant werk zijn niet wat meer aandacht kan geven :angel: Maar de 262 loopt weer goed stationair hoor, vacuum lag eraf bij de ontsteking ;)

Ludo

arjen850

henry classic v70

Citaat van: arjen850 op 07-07-2012 18:12:47
Henry, leuk dat je even kwam buurten, wel jammer dat ik terwijl we dan aant werk zijn niet wat meer aandacht kan geven :angel: Maar de 262 loopt weer goed stationair hoor, vacuum lag eraf bij de ontsteking ;)

Daar kwam ik ook niet voor ;D was zomaar even langs komen, als ik aandacht wil merk je dat wel :evil:

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Was idd gezellig en we hebben veel ge-ohed, gelachen en toch nog wat gedaan.  Heerlijk gegeten, lekker in het zonnetje gezeten, kortom helemaal een topdag weer.  Toen we bijna thuis waren hebben we eerst maar eens een softijsje gescoord met z'n 3-en, hadden we wel verdiend na vandaag ;D ;D

De volgende keer nemen we de honden wel eens mee naar neutraal terrein, maar over het algemeen gesproken ben ik toch niet ongerust hoe het vandaag ging tussen Ruffles en Frits.  Frits snapt er helemaal geen moer van, die sufkloot, en je ziet het zich afvragen 'wat moet dat maffe beest van me, donder op!' en Ruffles zie je denken 'spelen, spelen, spelen, spelen, spelen, spelen, spelen, spelen, spelen, spelen, ? ;D ;D ;D ;D

rogerV701998

Citaat van: Dirk342 op 07-07-2012 21:27:03
Was idd gezellig en we hebben veel ge-ohed, gelachen en toch nog wat gedaan.  Heerlijk gegeten, lekker in het zonnetje gezeten, kortom helemaal een topdag weer.  Toen we bijna thuis waren hebben we eerst maar eens een softijsje gescoord met z'n 3-en, hadden we wel verdiend na vandaag ;D ;D

De volgende keer nemen we de honden wel eens mee naar neutraal terrein, maar over het algemeen gesproken ben ik toch niet ongerust hoe het vandaag ging tussen Ruffles en Frits.  Frits snapt er helemaal geen moer van, die sufkloot, en je ziet het zich afvragen 'wat moet dat maffe beest van me, donder op!' en Ruffles zie je denken 'spelen, spelen, spelen, spelen, spelen, spelen, spelen, spelen, spelen, spelen, ? ;D ;D ;D ;D

;D ;D

arjen850

Citaat van: henry classic v70 op 07-07-2012 21:02:07
Henry, leuk dat je even kwam buurten, wel jammer dat ik terwijl we dan aant werk zijn niet wat meer aandacht kan geven :angel: Maar de 262 loopt weer goed stationair hoor, vacuum lag eraf bij de ontsteking ;)

Daar kwam ik ook niet voor ;D was zomaar even langs komen, als ik aandacht wil merk je dat wel :evil:

oké oké, ik zal dit nooit meer roepen ;D maarre, wat versta jij eigenlijk onder$ aandacht? :eusa_think: ;D

knoopie

Jolanda & Arjen en natuurlijk Leoni Hartelijk gefeliciteerd.

Hoop dat de zwangerschap verder goed mag gaan en dat jij Jolanda niet al te misselijk bent,
Arjen die redt het wel.... :eusa_whistle:

Iets prachtigs om naar uit te zien!

;)

henry classic v70

Citaat van: arjen850 op 08-07-2012 11:38:09
Citaat van: henry classic v70 op 07-07-2012 21:02:07

oké oké, ik zal dit nooit meer roepen ;D maarre, wat versta jij eigenlijk onder aandacht? :eusa_think: ;D

Dat moet jij toch weten als vader zijnde ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4