Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

Daf46

Citaat van: arjen850 op 23-11-2012 22:31:19

En nog even voor de kenners onder ons, dit blok zit standaard in een automaat gemonteerd(bij een handbak zit er niets), door dit blok is het vakje onder de armsteun ook kleiner als bij een handbak (moesten we dus ook aanpassen) We hebben het gemonteerd, omdat het er origineel ook op zit, maar wat is het, en waar dient het voor?

http://i1094.photobucket.com/albums/i446/arjen2/P1070315.jpg

Heeft hier al eerder ergens gestaan dacht ik, was het geen onderdeel van het SIPS-systeem ?

Thys

Het was inderdaad al gemeld :) Het is een trillingsdemper, zit enkel op de AT versies en past niet onder de tunnelbak van een MT.

arjen850

Citaat van: Thys op 30-11-2012 21:04:05
Het was inderdaad al gemeld :) Het is een trillingsdemper, zit enkel op de AT versies en past niet onder de tunnelbak van een MT.

En welke trilling die een handbak niet heeft vangt hij dan op? Past wel hoor, alleen moet jet bakje van de tunnelconsole even om schroeven  ;D

Thys

Resonanties van de automaat, neem ik aan. Ik denk om dezelfde reden dat een Remus niet wordt aanbevolen voor een AT, ivm. de zware klank bij 2500 toeren.

En weet je wel hoeveel opbergruimte je kwijtraakt als je die tunnel omwisselt? 8)

grijzev70tdi

Alweer een reden om voor een handbak te gaan ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

arjen850

Citaat van: grijzev70tdi op 01-12-2012 10:08:22
Alweer een reden om voor een handbak te gaan ;D

Juist Ja, in een handbak heb je geen brom :eusa_wall: waarom zou ik de laatste resten van de Simons er onderuit gaan gooien? ;D

arjen850

elianmars

Citaat van: arjen850 op 01-12-2012 22:53:26
Heerlijk hoor dat Griekse eten ;D

Heb je je weer lekker vol zitten vreten? ;D

arjen850

Citaat van: elianmars op 01-12-2012 23:03:56
Citaat van: arjen850 op 01-12-2012 22:53:26
Heerlijk hoor dat Griekse eten ;D

Heb je je weer lekker vol zitten vreten? ;D

Haha, absoluut en ik weet nu al zeker dat ik dat morgen weer doe:) iets van een doggiebag; )

Was reuze gezellig, zijn nu op de terugweg, best wel verdrietig want dit is de laatste lange rit voor deze V70R ;D
Richard, enorm bedankt.. tot de volgende keer :angel:

arjen850

KIM

arjen850

Citaat van: KIM op 02-12-2012 00:30:53
Wie is Cornelis?

;D haha heerlijk da autocorrect van de telefoon... Kornelis dus;)

knoopie

Gezelligheid, lekker eten, een mooie club met mensen dan kan je avond niet meer stuk.
Leuk elkaar weer gezien te hebben alleen een beetje weinig gesproken, Jolanda sterkte met de laatste weekjes

Kijk terug op een gezellige avond!

;)

arjen850

Citaat van: knoopie op 02-12-2012 00:59:55
Gezelligheid, lekker eten, een mooie club met mensen dan kan je avond niet meer stuk.
Leuk elkaar weer gezien te hebben alleen een beetje weinig gesproken, Jolanda sterkte met de laatste weekjes

;)

Dat moeten we idd toch eens inhalen;) zal morgen fff wat foto's hier neer gooien. Was zo gezellig, men liep gewoon over tafel:)

Marc O.

Citaat van: arjen850 op 01-12-2012 23:51:44
best wel verdrietig want dit is de laatste lange rit voor deze V70R ;D

Duh..... drie uurtjes (en veel meer bier) geleden was het nog een auto waar je helemaal niks mee had :evil: ;D

Citaat van: knoopie op 02-12-2012 00:59:55

;)

+ 1, was gezellig, nogmaals dank voor het organiseren! :D
...The Nile isn't just a river in Africa...