Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

jgvdv

760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

elianmars

Citaat van: Vulk op 26-01-2013 09:00:40
Godver wat is die auto mooi.

Ja nou! Ik ben totaal niet van rode auto's, maar elke keer als ik deze zie, begin ik te kwijlen  :eusa_drool:

StefanCJ

Citaat van: )()()sT op 26-01-2013 09:02:13
Citaat van: Vulk op 26-01-2013 09:00:40
Godver wat is die auto mooi.

Ja, toch wel zonde dat ie gesloopt wordt.

;D

;D

Maar het is wel een ontzettend mooie wagen!

arjen850

En toen stond er een V70R blackstone in de garage, bwoah wat is dit een dik ding zeg :eusa_drool:

sven0503

Citaat van: arjen850 op 26-01-2013 15:02:11
En toen stond er een V70R blackstone in de garage, bwoah wat is dit een dik ding zeg :eusa_drool:

picture please :)

Sbv

Ander blok erin en weg met dat rode geval  :evil:
Of 340 weg. Vrouw in de 850 jij in de V70

arjen850

Zo., enerverend dagje weer zo.. Vanmorgem vroeg al de ambulance gehaald, en om kwart over 9 was Dirk hier al, en dus ook meteen de weg richting idd Gorredijk, want daar hebben we deze R gekocht..

Aldaar aangekomen, geen tijd verspild, ding opgeladen, overgeschreven en snel weerumme naar Apeldoorn, ivm verwachting van toch wel veel sneeuw.
We hebben ons er over verbaasd hoe vreselijk makkelijk de R de ambulance met de AWD erop voorttrok :o Tis toch echt een beer hoor, als ik had gewild was 120-130 geen enkel plrobleem geweest..
Verbruik is dan uiteraard navenant, op LPG heb ik 1 op 4,7 gereden :P Maar goed, je praat over een terrein gewicht van gewoon 4 ton he :eusa_whistle:

Ff een broodje bij de pomp:

Uiteraard prima overgekomen, en de V meteen maar even in de garage gedaan, eens rustig dat ding bekeken.. Tis echt een mooie auto, en daarom hebben we besloten nog even een paar nachtjes te slapen, alvorens we besluiten tot sloop ;D

Leuke gadgets in deze R:

Telefoon met zwane hals in de stoel:

Oppombare lendensteun en wangen, is echt heerlijk :eusa_clap::

Ook in deze R een fijn stukje muziek:

Een heerlijk dik stuur, wat ongelooflijk lekker in de hand ligt:

Mooie blauwe klokken:

Interieur is echt netjes, beide voorstoelen uiteraard electrisch, deurkaarten met leder super mooi en onbeschadigd:

Mooie Pegs 17" Zijn dit nou de originele? :eusa_think:

Mooi bougie deksel:

En in de sneeuw :D

Heel simpel, motor van dit ding is aan gort, bak getest en schakeld geweldig, AWD systeem, mee gereden, werkt perfect en geen bijgeluiden :eusa_dance:

Tis echt een super mooi ding.

Vanmiddag ook nog een mini meet geweest, en zelfs nog bezoek gehad van een nieuwe Rode R bezitter :eusa_clap: En ook nog wat andere gezichten, tussen de bedrijven door nog een Punto goed aant lopen gemaakt, en nu ist wel weer mooi geweest, pootjes omhoog en lekker Shrek kijken :eusa_clap: :eusa_clap:

De : spelregels" blijven gelijk, je kunt jezelf voor onderdelen van deze R opgeven, die het eerst is zal worden genoteerd..
Over korte tijd hebben Dirk en ik wel een idee gevormd over hoe we deze R gaan laten voortbestaan..

t_w

Citeer
Mooie Pegs 17" Zijn dit nou de originele?

Zijn volgens mij geen originele peg's.

Wel een ontzettend mooie auto!
Hoe is de staat van het onderhoud? Al enig idee?

hendrik32

TonV70R

ik zeg, gereedmaken voor Jolanda en de kinderen, is een stuk makkelijker zo'n V70 dan een 340  ;D

Zou jammer zijn zo'n mooie R te slopen :eusa_naughty:
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

elianmars

Mooie wagen, mannen!

Pegs zijn nep!  :eusa_naughty:  ;D

UserID6342

Citaat van: TonV70R op 26-01-2013 19:13:58
ik zeg, gereedmaken voor Jolanda en de kinderen, is een stuk makkelijker zo'n V70 dan een 340  ;D

En Dirkie op de fiets erlangs zeker ? Pffff ;D ;D

Sbv

Nep Pegs..

Stuur is wat er in de laatste versie V70 classic hoort, die zijn heerlijk dik. Volgens mij enkel in de 99 en 00 versies.

Lekker op zoek naar een ander blok en zelf mee gaan rijden

UserID6342

Heb der ook nog 3 van straks:

Mooie, dikke auto:

Koukleum :(:

Arjen van z'n beste kant ;D

Zo, een hele mooie combinatie van 2 zeer mooie auto's en net zoals Arjen zegt, mijzelf echt verbaast over het gemak waarmee de rode R het hele spul trok.  Wat een geweldige auto is dat toch ook  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

UserID6342

Even een totaal zijdelingse opmerking......  En ik verbaas me hier dan al weer een poosje over, ook bij andere mensen.  Iedereen loopt te nuilen over de Pegs (al dan niet echt of niet, lekker belangrijk, ze zijn zeer netjes, rond en onbeschadigd), maar als ze dadelijk te koop mochten komen, komen wij setjes te kort om te kunnen leveren want dan wilt iedereen ze ineens weer hebben ?? ??