Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: arjen850 op 23-02-2013 22:55:06
vanavond genoten van Najib, wat een heerlijk mens is dat :eusa_clap: heb hier vreselijk van genoten..

Hier ook. Vorig jaar heb ik deze show in het theater gezien, wat een geweldig mens die elke show uniek weet te maken en in weet te spelen op de zaal :eusa_clap:

arjen850

Citaat van: Taranis op 23-02-2013 23:35:36
Citaat van: arjen850 op 23-02-2013 22:55:06
vanavond genoten van Najib, wat een heerlijk mens is dat :eusa_clap: heb hier vreselijk van genoten..

Hier ook. Vorig jaar heb ik deze show in het theater gezien, wat een geweldig mens die elke show uniek weet te maken en in weet te spelen op de zaal :eusa_clap:

Had het er vanavond nog over dat ik heel graag eens een live voorstelling zou meemaken van Najib :D

Taranis

Vaak zijn z'n shows in no-time uitverkocht, maar in Terneuzen wonen niet genoeg mensen om de schouwburg vol te krijgen dus toen had ik ook kaartjes weten te bemachtigen ;D Op de 1e rij, pal voor z'n tafeltje 8)

StefanCJ

Citaat van: Taranis op 23-02-2013 23:42:11
Vaak zijn z'n shows in no-time uitverkocht, maar in Terneuzen wonen niet genoeg mensen om de schouwburg vol te krijgen dus toen had ik ook kaartjes weten te bemachtigen ;D Op de 1e rij, pal voor z'n tafeltje 8)

Er is ook maar 1 rij, toch?

;D

MarcoV

Ook gezien, heerlijk om naar te kijken maar vond ze vorige shows leuker.

MarcoV

Jalle

Citaat van: MarcoV op 24-02-2013 09:10:52
Ook gezien, heerlijk om naar te kijken maar vond ze vorige shows leuker.

MarcoV

Mee eens! Moest erg wennen aan de band, heb de show in november live meegemaakt.

Driven2Shine

Ik vond de show iets minder als zijn vorigen mede door de vele muziek stukken maar het live zien in de Ziggo Dome maakte weer erg veel goed.
Hij weet er wel wat van te maken zo live :)

Volvoturbo

ben jij toevallig arjen priem uit apeldoorn?

elianmars

Citaat van: Volvoturbo op 27-02-2013 00:10:55
ben jij toevallig arjen priem uit apeldoorn?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!   :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Heb je nog geld van hem tegoed?  :eusa_shifty:  ;D

The Demon

Ze willen geld van je zien Arjen, je verbruikt teveel bandbreedte/serverruimte naar hun idee.
Misschien wat foto's verwijderen/verplaatsen naar een ander?

Groet,
The Demon.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: arjen850 op 28-02-2013 22:26:10
Heren, photobucket doet vreemd bij mij, in al mijn advertenties en in mijn blog, raak ik de upgeloade foto's kwijt, en komt er deze melding te staan..

http://i1094.photobucket.com/albums/i446/arjen2/P1080167_zpsc60f13c0.jpg

Help ;D ;D

Ik zie gewoon een zolder met een hele hoop spulletjes... ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

arjen850

Citaat van: The Demon op 28-02-2013 22:28:53
Ze willen geld van je zien Arjen, je verbruikt teveel bandbreedte/serverruimte naar hun idee.
Misschien wat foto's verwijderen/verplaatsen naar een ander?

Groet,
The Demon.

En welke foto uploader zou daar goed voor zijn? Ben absoluut geen computer techneut, dus het moet net zo handig gaan als foto bucket ;D :angel:

arjen850

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 28-02-2013 22:38:56
Citaat van: arjen850 op 28-02-2013 22:26:10
Heren, photobucket doet vreemd bij mij, in al mijn advertenties en in mijn blog, raak ik de upgeloade foto's kwijt, en komt er deze melding te staan..

http://i1094.photobucket.com/albums/i446/arjen2/P1080167_zpsc60f13c0.jpg

Help ;D ;D

Ik zie gewoon een zolder met een hele hoop spulletjes... ;D

Waarom kun jij die foto's nou wel zien dan ??? :eusa_think:

Ewout Schalkwijk

Citaat van: arjen850 op 28-02-2013 22:41:51
Waarom kun jij die foto's nou wel zien dan ??? :eusa_think:

Ha'kke peiling... (geen idee)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Waar heb je de advertentie gelaten, Arjen? Ik wilde kijken of de foto's hier nog te zien zijn, maar kan de advertentie niet meer vinden.