Kumho KU31 vs KH31

Gestart door sjarrel2, 17-03-2010 14:13:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sjarrel2

Ik ben ook weer toe aan twee nieuwe bandjes, en nu kwam ik op blackcircles deze twee tegen. Heb veel positiefs over de KU31 gelezen, echter over de KH31 vind ik niet veel terug. Kan zelfs op de Kumho site niet echt ontdekken wat het verschil is tussen deze twee banden. De KU31 gaat voor 63,77 Euro over de toonbank en de KH31 voor 62,80 Euro. Beide incl. verzending. Bandenmaat 205/50/16. Valt me wel op dat de KU een 'W' codering heeft en de KH een 'V' codering (niet dat mijn auto harder dan 240 km/h kan, maar toch). Iemand een idee betreffende het verschil tussen deze twee?

Gr,


Edit: En dan zie ik ook in één keer de KH11, voor 65,20 Euro. Misschien ook wel aardig??

Turbobiker

KH is de gewone band, de KU de sportband. Als sportband is de KU een zeer goed presterende band. Vooral een constante prestatie bij verschillende temperaturen en uitmuntend bij nat. Maar wel wat stugger en iets meer afrol-lawaai. Prijs lag tot voor kort rond de 100 euro, dus is nu erg goedkoop.

De KH is veel meer doorsnee. Gewoon een normale band. In dat segment zijn de bekende merken gewoon beter (stiller, zuiniger, duurzamer, betere natweer eigenschappen), maar ook duurder.
De Tussenpaus

sjarrel2

Helder, dan wordt het de KU31.

Gr,