Jorisvdb stelt zich voor

Gestart door Jorisvdb, 13-03-2010 20:05:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

UserID6342

Inderdaad erg netjes geworden.  Wat een verschil maakt een nette verlaging en een set mooie wielen toch met een auto.

elianmars

Heel mooi!  :eusa_clap:

Geen zin in een dakspoiler?

Jorisvdb

Haha, iets in de aanbieding Elian?  ;)

Als ik een dakspoiler of R voorbumper koop zit er een hele mooie (T5-)R aan vast.  Ik vind de daklijn zo ook wel mooi clean eigenlijk, alleen in de regen wordt die achterruit zo vies...


StefanCJ

Erg netjes zo, mooi hoor.

V70geRwin

Stukken mooier en nu kun je je snelheid in de bochten tenminste vasthouden  ;)
Nog een paar gele koni's voor en het is helemaal jammie!
Veel plezier met je wagen!

Vulk


bas_v70


850R

kijk, now we're talking!!

wat een andere auto meteen met die volans

Jorisvdb

De opgraving van dit decennium...

Omdat ik op het forum her en der technische vragen heb gepost even een hernieuwde kennismaking.

Joris, 44 jaar oud en, op een kleine misstap richting een Italiaan met turbocompressor na, al sinds 2002 Volvo 850 rijder. De Renault met turbo is trouwens wel een blijvertje  ;D

Sinds november 2015 rijd ik in onderstaande 850. Een 2.5 20v met 246.000km praktijkervaring. Ik heb, naast een stage-0, al veel aan de auto verbeterd. Vaak preventief en als hobby/liefhebberij. Zo heb ik bijvoorbeeld cruise control, een boardcomputer en een sc-805 ingebouwd. Daarnaast heb ik de hele achteras gereviseerd en is vrijwel alle remmerij vervangen (inclusief nieuwe remklauwen aan de achterzijde). Verder heb ik Bilstein B6 en Eibach pro kit aangeschaft (waarover nu ook een vraag) en gemonteerd.

Ondertussen heb ik al heel veel aan dit forum gehad. En met de kennis die ik zelf opgebouwd heb kan ik wellicht ook wat terug doen.


Jans Duiven

Zijn dat nog dezelfde Volan's?  ;D

Vulk

Dat is een heel mooie auto zo!

SB T-5R

Die auto is echt in een hele nette staat :eusa_clap:

yannickdv

Moest toch echt even vreselijk kwijlen over die nieuwe set Volans 8 jaar terug.

Mooie 20v!
Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

V70geRwin

Mooie combi die kleur met deze volans  :eusa_clap:

(heb in het topic even gereageerd op je vraag mbt het onderstel).

Jorisvdb

Dank voor de complimenten!

@ Hans: haha, nee, het zijn (helaas) niet dezelfde Volans. Die zitten nog steeds onder de DOP 2.5 10v (waarmee mijn broer al drie jaar heel wijs is).
De Volans onder de 20v heb ik laten richten, oplassen etc en vervolgens een heel stuk donkerder laten poedercoaten dan het origineel.

@Yannick: de nieuwe Volans hebben destijds een paar weken als object in de woonkamer gestaan. Een genot voor het oog  ;D