Navigatiesoftware

Gestart door jopie850, 14-01-2010 18:14:39

Vorige topic - Volgende topic

mevita

Citaat van: jopie850 op 10-02-2010 20:58:45
Zo vandaag met de hulp van Mevita ( waarvoor hartelijke dan ) samen na paar uurtjes klooien de juiste instellingen gevonden voor IGO8, alles werkt toppie nu

ik vindt IGO8 beter dan route66 en beter in te stellen en nauwkeuriger dan route66

Mevita ( Math ) nog bedankt voor je tijd en moeite

groetjes Joop

Met alle plezier gedaan :eusa_dance:
Groetjes Math

UserID6342

@Joebar:  Chris, ik heb hier ook een Route66 met een Nederlandse stem, daar de files dan van over zetten op jouw kaart ?

MICHEL306

Hoe is jouw rijstijd bij igo8? bij mij begint de tijd altijd om 12.00 en daar telt ie dan de rijstijd bij op....kortom ik krijg m niet op de juiste tijd ingesteld...

gr M

v40pokemon

Ik had wat problemen met mijn chinees vanwege de navi. Zonder navi start t apparaat wel goed op. Ik ben dus op zoek naar de juiste navi-software. iemand tips?

jopie850

ik had ook de nodige opstartproblemen met mijn chineesje, vooral de nav-software. Na veel uitproberen en hulp van Mevita is het toch gelukt.
De sys.txt is belangrijk bij IGO8 en bij route66 moet je de goede versie hebben, meestal leveren ze er al een bij die gewoon werkt.

ik weet niet waar je woont maar je mag gerust bij mij langskomen dan help ik je wel, ik weet nu hoe het gaat door de hulp van Mevita.

Heb ook hier de werkende route66 en een werkende IGO8 dus die zouden we op jou SD kaart kunnen zetten en testen

laat maar eens wat horen

groetjes Joop  :evil:

mevita

Citaat van: v40pokemon op 05-03-2010 15:51:18
Ik had wat problemen met mijn chinees vanwege de navi. Zonder navi start t apparaat wel goed op. Ik ben dus op zoek naar de juiste navi-software. iemand tips?
Ik zie dat je ook op de brabant meeting komt, als het goed is ben ik daar ook dus mocht het niet lukken via @jopie850 kan ik wel de juiste versie voor je meenemen van igo8,

gr mevita

jopie850

Heey Math

de IGO8 werkt perfect, maar de buildings werken niet
ook de aanpassingen in de sys.txt werken niet

weet jij nog hoe we dat de laatste keer opgelost hebben ??

groetjes Joop