Twijfel

Gestart door V70 sjefke, 17-03-2010 10:15:18

Vorige topic - Volgende topic

V70 sjefke

Mede forummers,

Ik ben nogal muziekliefhebber en ik houd ook in de auto van een mooi geluid.
Maar... ik ben niet tevreden met het geluid in mijn huidige V70. Ik heb nu een Pioneer dubbel-din met Bluetooth: ziet er fraai uit, maar het geluid........k %#$@!
In de vorige roffel zat de originele (902 met HA-4350 onder de stoel) en dat geluid vond ik zeeeer aangenaam.
Dacht ik ook even mee te gaan met de tijd.......
Ik vind het een vergelijking van een hi-end set (origineel Volvo) met een wekkerradio (Pioneer): zo erg vind ik het verschil (met het risico dat ik die Pioneer op dit forum never nooit meer verkocht krijg... :D :eusa_think:).
Ik begrijp uit topics hier dat Volvo radio´s geleverd worden door Alpine? Kan ik beter een Alpine unit nemen?
Ik weet ook wel dat het de combi met speakers is, maar wellicht is er iemand onder jullie die met hetzelfde worstelt.Ik heb met veel belangstelling al het een en ander gelezen over geluid in de auto op dit forum.

Alvast bedankt voor de eventuele reacties.

thuur

Als je echt het beste wilt zul je op zoek moeten naar Dynaudio speakers. Voor zo'n 500 a 550 euro moet je wel een set kunnen scoren. Kijk ook op eBay.de en sluit de VW Eos niet uit in je zoektocht (al weet ik niet welke speakers precies wel en niet passen).

Wellicht in combinatie met de 4x100W versterker uit de C70.

Gr 8)

V70 sjefke

Dank je Thuur, ik heb nu de High Performance speakers; ik dacht al aan jouw voorgestelde upgrade....
De 4350 vond ik ook al mooi klinken in de vorige roffel (had ook High Performance set)

V70 sjefke

Thuur,

Heb jij toevallig typenummer van de versterker die je noemt?

vr.gr.