Even voorstellen - wspoon

Gestart door wspoon, 01-04-2013 20:46:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wspoon

Hallo allemaal, lees al een tijdje mee op het forum maar toch maar besloten lid te worden. Sinds 6 maanden rij ik een S70 10 klepper uit 1998. Mijn eerste Volvo en moet zeggen, wat een comfort en rijplezier! Kmstand is nu 177k, dus hoop nog vele kilometers voor de boeg te hebben. Zal binnenkort even een foto erbij zetten!

René70

Welkom 'spoon', first but not last Volvo? ;)

wspoon

CiteerWelkom 'spoon', first but not last Volvo?

Dank :) Haha, daar lijkt het tot nu toe wel op!

Jack v

welkom spoon

heb je ook enkele foto's?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

wspoon

#4
Hij moet dringend gewassen worden (zie motorkap  ::)) en hij staat nog op zijn stalen velgen ivm de winterbanden, maar here goes:



en het interieur



:)

henry classic v70

Citaat van: wspoon op 01-04-2013 20:46:54
Hallo allemaal, lees al een tijdje mee op het forum maar toch maar besloten lid te worden. Sinds 6 maanden rij ik een S70 10 klepper uit 1998. Mijn eerste Volvo en moet zeggen, wat een comfort en rijplezier! Kmstand is nu 177k, dus hoop nog vele kilometers voor de boeg te hebben. Zal binnenkort even een foto erbij zetten!

Welkom, die km's gaat zeker lukken vooral met een 10V (km-vreter bij uitstek) :eusa_clap:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

wspoon

#6
Citeer[Welkom, die km's gaat zeker lukken vooral met een 10V (km-vreter bij uitstek)

Tnx, we gaan ervoor in elk geval!! Hoop ermee in de buurt van de km's te raken die ik hier op het forum en in jouw signature voorbij zie komen  :eusa_dance:

Miel850

Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.