Handleiding demontage dashboard

Gestart door foekek, 19-03-2010 23:24:21

Vorige topic - Volgende topic

foekek

Is er ergens een handleiding te vinden waarbij beschreven wordt hoe het dashboard gedemonteerd moet worden ?

Ik wil graag de tellerunit vervangen vanwege een aantal defecte lampjes

MvG

Thys

foekek

Waar kan ik deze vinden dan ?
en Past een dashboard van een V70 in een 850 ?

cas

nee die past niet  ;D    of je moet een heleboel aanpassen, dan is alles passend te maken.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

-D©©©L-

Alleen, waarom zo schreewen in de topic titel ?

foekek

Ok, maar past bv het teller gedeelte van een V70 in de ruimte waar het tellergedeelte zit van de 850 ?

foekek

cas

wie schreeuwd er dan?  

nee, ook dat past niet de unit v70 in 850. ..

fbm

Ja dat past, maar werkt alleen bij de laatste 850 modellen!

-D©©©L-

Citaat van: foekek op 19-03-2010 23:31:36
Ok, maar past bv het teller gedeelte van een V70 in de ruimte waar het tellergedeelte zit van de 850 ?

ja, dat past qua afmetingen wel.

foekek

cas

Citaat van: -D©©©L- op 19-03-2010 23:33:20

afmetingen ja ( blijkbaar) ...... stekkers is ander verhaal. net wat ik zeg, uiteindelijk is alles passend te maken.  

hmmzz...  twijfel slaat toe, sorry. 

obd2 gaat het om, die is dus wel aan te passen. welk bouwjaar is jouw volvo dan?

-D©©©L-

Citaat van: foekek op 19-03-2010 23:34:03
Qua stekkers ook ?
Dat is afhankelijk van het type tellerklok in je 850 en het type v70 tellerklok.

Citaat van: cas op 19-03-2010 23:35:09
Citaat van: -D©©©L- op 19-03-2010 23:33:20

afmetingen ja ( blijkbaar) ...... stekkers is ander verhaal. net wat ik zeg, uiteindelijk is alles passend te maken.  

Nee, er zijn combinaties die echt niet passen.

P.S. antwoorden is kennelijk zinloos ?, weinig info en voor je het weet haalt de topic starter het topic weer weg ?

cas

er is een topic, waar recent nog gesproken is over het verwijderen van de dashboards van de v70 EN 850. kan het even niet zo snel vinden.

het lijkt vrij veel op elkaar.

in dit topic vind je de grote lijnen. het stelt niet zo veel voor ( of was het met een D)

hier klikken met de linker muisknop  ;D

op de PS van Dcccl

hij zal wel het verwijderen knopje verkeerd gebruikt hebben aangezien hij een nieuwe gebruiker is :-)

ik heb iig weer een nieuwe project ondekt door dit topic, en weer ietswat te snel gereageerd met " het kan niet " .  iig niet plug and play!!

fbm