Van Zweeds Staal naar Spaans Temperament.. (aka. China vs. Duitsland)

Gestart door Misha, 20-03-2010 19:07:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

haRtV70R

Citaat van: Turbo-Geek op 20-03-2010 22:35:40
Enige wat ie niet geloof is dat je er vanaf gaat blijven ... Gelul ;)
Hebben er meer gezegt en is nog niemand naar mijn weten gelukt (en begrijpelijk).


Ook ik was het gekloot met auto's al eens zat, incl het enorme verbruik van benzine. Dus ik een auto gekocht waarvan ik dacht dat ik daar de komende jaaaaaren wel in zou rijden, en al dat gedoe met velgen etc zou ik laten varen en mijn geld ging ik nuttig gebruiken voor zaken die echt nodig waren. etc etc.

Ik kan je melden dat wanneer je benzine in je aderen hebt stromen dan lukt je dat dus NIET. Of je koopt binnen een jaar een andere volvo, of je gaat er mee aan de slag. Let maar op. Je had er iets te veel plezier in om er mee bezig te zijn zoals we in je blog konden lezen en zien, en om dan nu ineens thuis op de bank te gaan zitten...  :eusa_think: Echt niet!  ;D
[move][/move]

Turbo-Geek

Citaat van: haRtV70R op 21-03-2010 15:51:35
Citaat van: Turbo-Geek op 20-03-2010 22:35:40
Enige wat ie niet geloof is dat je er vanaf gaat blijven ... Gelul ;)
Hebben er meer gezegt en is nog niemand naar mijn weten gelukt (en begrijpelijk).


Ook ik was het gekloot met auto's al eens zat, incl het enorme verbruik van benzine. Dus ik een auto gekocht waarvan ik dacht dat ik daar de komende jaaaaaren wel in zou rijden, en al dat gedoe met velgen etc zou ik laten varen en mijn geld ging ik nuttig gebruiken voor zaken die echt nodig waren. etc etc.

Ik kan je melden dat wanneer je benzine in je aderen hebt stromen dan lukt je dat dus NIET. Of je koopt binnen een jaar een andere volvo, of je gaat er mee aan de slag. Let maar op. Je had er iets te veel plezier in om er mee bezig te zijn zoals we in je blog konden lezen en zien, en om dan nu ineens thuis op de bank te gaan zitten...  :eusa_think: Echt niet!  ;D

Precies, ik geloof er ook NIKS van en houd Misha goed in de gaten ;)
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Misha

Citaat van: haRtV70R op 21-03-2010 15:51:35
Citaat van: Turbo-Geek op 20-03-2010 22:35:40
Enige wat ie niet geloof is dat je er vanaf gaat blijven ... Gelul ;)
Hebben er meer gezegt en is nog niemand naar mijn weten gelukt (en begrijpelijk).


Ook ik was het gekloot met auto's al eens zat, incl het enorme verbruik van benzine. Dus ik een auto gekocht waarvan ik dacht dat ik daar de komende jaaaaaren wel in zou rijden, en al dat gedoe met velgen etc zou ik laten varen en mijn geld ging ik nuttig gebruiken voor zaken die echt nodig waren. etc etc.

Ik kan je melden dat wanneer je benzine in je aderen hebt stromen dan lukt je dat dus NIET. Of je koopt binnen een jaar een andere volvo, of je gaat er mee aan de slag. Let maar op. Je had er iets te veel plezier in om er mee bezig te zijn zoals we in je blog konden lezen en zien, en om dan nu ineens thuis op de bank te gaan zitten...  :eusa_think: Echt niet!  ;D

Ik bedoel vooral dat dit gewoon een heel ander soort auto is, een beetje een gezapige en minder karakteristieke auto. Heeft helemaal niet met sportiviteit van doen, al dat gespoiler en zo vind ik maar niets op een auto die 2 weken nodig heeft om de 180 te halen.

Ik zal er best genoeg aan doen, maar niet meer aan het velgen/verlagen/spoilerwerk. Heb ik trouwens nooit ene cent voor over gehad, alles viel met de S70 gewoon op zijn plek waardoor het eigenlijk allemaal kostenloos is gebeurd.
Titans kreeg ik gratis van mijn tante haar V70, mijn Perfo's leverden net meer op dan een S70R voorbumper, rest ging naar de XC-grille en de C70 lampen kwamen van mijn vorige S70 mee.

Verlaging voor kostte me 10 euro voor een set R-veren.

Dus tenzij het me weer allemaal tegemoet rolt, gebeurt er echt niets bijzonders mee. Behalve dus Xenon.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

haRtV70R

Ja okee... We geloven je.  :eusa_liar:

Nee zonder gekheid, ik geloof wel wat je zegt, maar vooralsnog ben ik nog wat sceptisch.  ;D

Verder hoop ik voor je dat je er nog jaren plezier aan gaat beleven.  ;)
[move][/move]

jan piet

Mooie auto Misha! maar dat het weer een Volvo werd is toch geen échte verrassing? Het spaart je immers een tussen auto met alle irritatie van dien uit. het is écht zo: één keer Volvo niks anders meer dan een Volvo. Bizar, maar waar..
Gr,JP

rammstein01

Hee Misha,

Mooi dat je deze op de kop hebt kunnen tikken, een prachtig exemplaar man. En voor jou en je gezin ook een functionele. Veel plezier ermee. We blijven gelukkig van je genieten op dit voor mij nog nieuwe forum.

Keep you informed about de MieS70.

Rob

Misha

Citaat van: rammstein01 op 21-03-2010 17:07:19
Keep you informed about de MieS70.


En, en, en ???


Nog 1 nachtje slapen, morgen mag ik de mijne gaan halen..  :eusa_dance:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

henry classic v70

Citaat van: Misha op 22-03-2010 22:26:43
Citaat van: rammstein01 op 21-03-2010 17:07:19
Keep you informed about de MieS70.


En, en, en ???


Nog 1 nachtje slapen, morgen mag ik de mijne gaan halen..  :eusa_dance:

Spannend....... ;D
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

heb je 'm al, heb je 'm al, heb je 'm al ? ;D  Fotooooo'ss

GeertG

Misha,

Gefeliciteerd met je aanwinst (lees het nog net voordat je 'm echt hier kunt showen.... :))
Ziet er prachtig uit  :eusa_clap:

En er komt een dag..................... ;)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

daytonawim

 :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool: :eusa_drool:

Nou horen en zien we nog wat of niet  >:(


petrolhead

Citeer
Ik bedoel vooral dat dit gewoon een heel ander soort auto is, een beetje een gezapige en minder karakteristieke auto. Heeft helemaal niet met sportiviteit van doen, al dat gespoiler en zo vind ik maar niets op een auto die 2 weken nodig heeft om de 180 te halen.

Ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd, maar volgens mij is hij nog niet thuis. ;D

daytonawim

Mischien heeft ie wel panne  :eusa_wall: :eusa_wall:, of heel veel spijt en durft ons niet
onder ogen te komen  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

elianmars

Citaat van: petrolhead op 24-03-2010 09:53:22
Citeer
Ik bedoel vooral dat dit gewoon een heel ander soort auto is, een beetje een gezapige en minder karakteristieke auto. Heeft helemaal niet met sportiviteit van doen, al dat gespoiler en zo vind ik maar niets op een auto die 2 weken nodig heeft om de 180 te halen.

Ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd, maar volgens mij is hij nog niet thuis. ;D

;D

daytonawim

Veel plezier met je nieuwe bolide, en houdt ons up to date met
je aanpassingen, die je ondanks alles toch wel gaat doen.