Van Zweeds Staal naar Spaans Temperament.. (aka. China vs. Duitsland)

Gestart door Misha, 20-03-2010 19:07:56

Vorige topic - Volgende topic

Misha

Citaat van: )()()sT op 04-02-2011 17:59:34
Tja, het zou jammer wezen... Ik vind een S80 veel minder mooi als een V70N  :-\
Ik vind ze alletwee erg lelijk, dus dat boeit mij dan weer niet... ;D

Hoogstens dat een S80 een echt 'Opa-pijptabak-urinelucht-geruite deken-linoleum'  aura heeft.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

)()()sT

;D

*de rode wijn vliegt bijna over het toetsenbord*

rammstein01

He Misha,
Maak van jezelf eens de "Handelaar". Misschien sta je versteld van jezelf. Een handelaar lult meestal maar wat. Jij kunt precies aangeven wat er in en aan de auto zit

Moet je vast lukken om jouw V70N te slijten voor een prijs waar je een S80 voor aanschaft.Succes met de "Battle"

Grtjs, Rob, en je -ex  :eusa_whistle:

Emiel

Citaat van: Misha op 04-02-2011 17:58:13
Eens verder bezinnen maar.

Tot volgende week dan maar...neem je je eigen woordvoerder mee? :evil:

rammstein01

Is misschien handig om een indrukwekkende delegatie mee te nemen. Meld me bij deze aan.

Marc O.

Citaat van: Misha op 04-02-2011 18:01:17

Hoogstens dat een S80 een echt 'Opa-pijptabak-urinelucht-geruite deken-linoleum'  aura heeft.

Zoals gebruikelijk ruik je dat na verloop van tijd niet meer ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Snellebaksteen

Gewoon een aantal critische vragen stellen: Iets over een ETM, opmerken dat de distributie nog maar XXX kilometer mee kan, en dat de draagarmrubbers slap zijn en dat je dat minstens 250 euro exclusief uitlijnen kost. Kortom dat er fiks geld vanaf moet en dat je geen garantie wilt want das alleen maar lastig voor alletwee de partijen.

Een soortgelijk verhaal bij aanschaf van de D5 heeft me veel geld bespaard. Erg veel.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

elianmars

Ik ben benieuwd, Misha......

Misha

Citaat van: elianmars op 04-02-2011 19:53:35
Ik ben benieuwd, Misha......
Waarnaar ?

Zoals ik het zie komt er binnenkort een S80, maar alleen als dat in redelijkheid gaat.
Als het me meer zou gaan kosten dan ik redelijk vind gaat het even niet door. Wel als ik de centen zou hebben ben ik bang, maar dat is nu even niet zo.
Het moet ook niet morgen of zo, er worden zat S80's aangeboden. Daarbij is mijn huidige V70 een erg mooi, netjes en 'vol' exemplaar met o.a. Nivomats, Xenon,Sportleder,donker interieur met houtinleg,SC603, RTI-DVD systeem, Volvo autotelefoon, autodimmende spiegel, regensensor, stoelverwarming, ECC, complete onderhoudshistorie dus dan gaan we voor particuliere verkoop.

Wat voor S80 hangt af van veel dingen. Raar genoeg is een T6 het meest aantrekkelijk.
Omdat ik woon-werk haast geen kilometers maak is dat dus prima, is blijf zo net tegen de 10.000 km per jaar zitten.

Ik vond de T6 van Marc prima rijden eigenlijk, erg weinig beleving en totaal niet scherp maar wel lekker en solide en stiekem ook wel erg rap. Je krijgt er erg het middelvinger-omhoog gevoel in.

En anders is er altijd nog Fasttech ;D, dan moeten we op 327 pk en 480 Nm uit kunnen komen.. ;D

Taranis

Citaat van: Misha op 04-02-2011 20:23:32
En anders is er altijd nog Fasttech ;D, dan moeten we op 327 pk en 480 Nm uit kunnen komen.. ;D

Houdt die GM bak dat?

Misha

Citaat van: Taranis op 04-02-2011 20:31:04

Houdt die GM bak dat?
In Amerika hebben ze ervaring met wel meer vermogen op AT - bakken. Ik ben er niet bang voor iig.

Marc O.

Ik vond de T6 van Marc prima rijden eigenlijk, erg weinig beleving en totaal niet scherp maar wel lekker en solide en stiekem ook wel erg rap. Je krijgt er erg het middelvinger-omhoog gevoel in.

Ach, het is zó leuk om zo nu en dan een Audi rijder of petjesman te dissen. Dat ie niet scherp is boeit dan niet. In gedachten steek ik vaak twee middelvingers op ;D

Ja, eehh..... je weet dat die bak is ontworpen voor een of ander GM gedrocht met 200pk en zonder al te veel wijzigingen in de T6 werd gelepeld?
...The Nile isn't just a river in Africa...

BenC70ES

Scherper stuurgedrag kan altijd gemaakt worden natuurlijk...

En een manuele bak van een 2.9 moet er toch ook op passen, of kan je die electronica niet omzeilen?  (wel geen gemakkelijk 'klusje')

Citaat van: Misha op 04-02-2011 17:58:13Verder nog even gezocht op autowaarden: een V70 met gelijk aantal km en in een soortgelijke uitvoering en bouwjaar is zo tussen de 2000 en 2500 meer waard dan een S80.

Ook voor een bruine?  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

elianmars

459 Nm is meer dan genoeg  :eusa_shifty: ;D

Als jij liever in een S80 wil rijden, hou ik je niet tegen hoor. En al zou ik je wel tegenhouden, dan zou je het tóch doen  ;D