Van Zweeds Staal naar Spaans Temperament.. (aka. China vs. Duitsland)

Gestart door Misha, 20-03-2010 19:07:56

Vorige topic - Volgende topic

@®-

Citaat van: elianmars op 15-09-2011 13:34:51
Ik krijg nooit klachten van passagiers. Ook volwassenen zitten in mijn wagen prima.
Maar ik ben dan niet zo asociaal om mijn stoel in de achterste stand te zetten  :eusa_angel:

Toch wel handig dat ik niet zo lang ben  ;D
Wees blij dat je geen S60 hebt dan. Die is achterin nog krapper. Ik heb voor de winter een rubbermatset van een V70N die is dus te lang voor de S60 (ongeveer 5 cm) Ik ben zelf ook niet lang maar deze is echt krap achterin.

Mischa, heel erg mooi!

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 15-09-2011 12:49:32
De N is idd krapper als de classic/850. Maar de NN is nog kleiner achterin... Dus achteruitgang? ???
Alleen achterin. Voorin heb ik zelf redelijk wat meer ruimte dan in bijv de S70.

@Misha,

Hele verbetering. Hopelijk zit het weer wat beter voor je

Misha

Citaat van: Sbv op 15-09-2011 13:44:45
Citaat van: grijzev70tdi op 15-09-2011 12:49:32
De N is idd krapper als de classic/850. Maar de NN is nog kleiner achterin... Dus achteruitgang? ???
Alleen achterin. Voorin heb ik zelf redelijk wat meer ruimte dan in bijv de S70.

Neehoor, de ruimte is anders maar zeker niet meer. De lengte van stoel tot pedalen is ruimer, dat klopt. Maar de ruimte tussen vloer en stuur zeker niet.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

MarcoV

Je zou toch verwachten dat achter kabouter plop veel beenruimte overblijft  :eusa_whistle:

MarcoV  ;D

innocenti

Netjes werk Misha. Ziet er erg strak uit.

Snellebaksteen

Oja, dat was ik in alle ruimtediscussie nog vergeten:
Ziet er echt heel netjes uit Misha! Top!
Hopelijk kun je nu je draai beter vinden in de N.

Ik heb gisteren weer mogen ervaren dat een Volvo stoel het beste medicijn voor een vermoeide, overbelaste rug is. Bijna 700km gereden, instappen met pijn in de rug, uitstappen zonder pijn. Heerlijk.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

marcoz84

SirRutte

rammstein01

Nounounou,

Dat hebbie weer mooi voor elkaar gefrabriceerd. Dan heb ik al een idee wat me te wachten staat als de de V70N wegdoet  :eusa_whistle:.
Mooie combi zo, en natuurlijk een beetje uniek.

Hulde voor een ieder die mee heeft gewerkt om dit prachtige resultaat te verwezenlijken.

Rob

Vulk

Ik vind het heel mooi, maar op de foto lijkt het alcantara niet effen qua kleur.

Is dit in de werkelijkheid zo of lijkt het zo op de foto? Ik heb het ook wel's voor in mijn auto, maar dan wrijf je het zo terug effen.

The Volvoboy

Wauw! Echt heul erg mooi! lijkt sprekend op een R interieur uit een classic! (op de stiksels na dan) Congrats!!  :eusa_clap: :eusa_clap:
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Misha

Citaat van: Vulk op 15-09-2011 17:07:09
Ik vind het heel mooi, maar op de foto lijkt het alcantara niet effen qua kleur.

Is dit in de werkelijkheid zo of lijkt het zo op de foto? Ik heb het ook wel's voor in mijn auto, maar dan wrijf je het zo terug effen.

Het is nieuw alcantara, het is erg effen maar heeft ook haren nog dus de lichtinval doet nog heel veel.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

razorx

Jullie werk heeft zich beloond.
Wat ziet dat er mooi uit, erg chique.

Teddy81