Een paar technische vraagjes

Gestart door StevenTC, 20-03-2010 17:11:32

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

Er staat genoeg over te lezen...

En dan nog, als het ook 100 euro is, daar ga je toch niet voor lopen klooien.  ::)

UserID6342

Citaat van: cas op 20-03-2010 21:03:12
Haha, ik voel een TG post opkomen  ;D 

weeg wel even af, de moeite om dit over een jaar weer te doen, en met het gevaar dat je je wiellagers? ook hiermee kan verknallen wanneer de boel te warm wordt.... of gewoon voor safe en gemak gaan. 2 nieuwe erop en klaar. tuurlijk is het leuk om zelf het in orde te maken, en je even 2 honderd euro te besparen. maar voor hoe lang..... met wat pech is het over een paar maanden weer zover.
+ 1. Kon het niet beter verwoorden, bovendien heb ik het persoonlijk niet op revisiesetjes voor remmen.  Vind het allemaal gekaai in de ruimte en je ontkomt er uiteindelijk toch niet aan om het te vernieuwen, dus 2x kosten.

Vulk

Ik volg Ludo & Dirk hierin. Terug gangbaar maken is goed voor even, maar dan ben je toch weer aan de beurt.

Geef die auto maar wat hij verdient. :)

StevenTC

is de achterste remklauw een enkele of een dubbel werkende zuiger ? want de binneste werkt gewoon goed en de buitenste niet?

MVG

Steven

StevenTC

Probleem rechtsvoor is verholpen de stang die gemonteerd is aan de veerpoot voor de stabilisator zat los. Vast gezet en probleem weg.

Ik heb alleen nog het probleem met remmen dat RA piept en je hoort de veertjes boven op de remblokken van de handrem schuren. Iemand een idee om dit te verhelpen ?

MVG

Steven

PS is er misschien iemand die een rechter spiegel frame of complete ergens onder het stof heeft liggen?