Dashboardlampjes vervangen

Gestart door PetersP, 07-07-2009 01:08:52

Vorige topic - Volgende topic

PetersP

Is er iemand (misschien in het noorden) die ervaring heeft met het vervangen van verschillende dashboardlampjes en dit eventueel eens hobbymatig zou willen doen voor mij? Heb meerdere lampjes die vervangen zouden moeten worden...

Alvast bedankt.

francois

na ik woon ik het zuiden 
even een tip  doe alles( niet alleen die kapot zijn )

gr francois

henry classic v70

615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

PetersP

Bedankt! Inderdaad heel erg handig die site met fotootjes.

Groeten,
Pascal

Turbo-Geek

Mehn bedankt !

Toevoeging: Voor de mensen met Airbag rechts (passagier), dan moet het handschoenenkastje eruit en moet je nog 4x bout losmaken (brons kleurig). Deze boven in ruimte waar het kastje normaal zit en houden de airbag unit vast op een metalen plaat.

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

jan piet

Heb het afgelopen zaterdag gedaan en is goed te doen. Bij mij zaten wat lampjes achter de draaiknoppen van de verwarming gesoldeerd, die zijn even gelost door een monteur tijdens de sleuteldag. Daarna andere er in zonder soldering, zie nu weer perfect wat er gebeurd onder de kap en de wielen.

Lambal

vandaag dmv de handleiding van mehn het lampje van de lambdasonde vervangen.

eerst wilde hij nog niet branden, bleek het zo te zijn dat het lampje zich alleen maar even laat zien nadat ik de standonderbreker had gebruikt.

overigens heb ik niet de turbodruk meter losgekoppeld, heb de teller gewoon op het dash gelegd en zo het lampje vervangen.
als je hem helemaal los haald kun je er wel beter bij, maar daar in tege heb ik niet plat hoeven te liggen om via de pandalen de meter los te halen.

ben er al met al toch een uur zoet mee geweest (en dit meer omdat het lampje in eerste instantie nog niet wilde branden)

ik was in iedergeval blij om mn lambda weer te zien branden (daar ben ik trouwens wel de enigste in denk ik  ::))

TNX mehn  :eusa_clap: