volvopjebumper stelt zich voor

Gestart door volvopjebumper, 25-03-2010 22:17:37

Vorige topic - Volgende topic

marcoenpaula

Stoere foto's man :)
Welkom en veel plezier dan maar....

Groet'n

Volvo850 93

twintigV

Mooie plaatjes van mooie roffel in mooi land, welkom.
Gr.

Bouke

Welkom Rob en de groeten uit Bergambacht ;) ;D

Eric Kubbe

Welkom, waar krijg je het zo netjes mee onder de kap? Ziet er zeer fraai uit.

volvopjebumper

Spruitstuk en warmteschild met een dremeltje en motorreiniger van Valma, kunstofdelen met kunstof bumper reiniger, en de rest gewoon langslopen en afstoffen zal ik maar zeggen.
Ik volg de methodiek dat als alles er netjes uitziet en je regelmatig even je oog over alle onderdelen onder de motorkap laat gaan, je ook snel ziet indien er iets lekt of los zit, zo voorkom je narigheid op de momenten dat je er niet op zit te wachten.
Binnenkort komen er nog 2 nieuwe doppen op de beide reservoirs (koel en ruitenvloeistof) , dit soort kleine ingrepen kan ook wonderen doen voor het aanzicht.

Maar als ik sommige fotoverslagen hier op het Forum zie ben ik maar een starter als je het mij vraagt, kleine deukjes en beschadigingen aan het koetswerk laat ik vaak voor wat het is ivm de kosten, het moet wel leuk blijven natuurlijk en ook aan zaken zoals velgen en extra grote remmen geef ik geen geld uit!
Het enigste wat nog op mijn lijstje staat is een andere achterdemper, degene die er nu onder zit heeft een ovaal geknepen pijp, garage had waarschijnlijk wat moeite met plaatsen en bedacht toen maar deze oplossing, daar wordt ik dan weer een beetje treurig van. :'(

Gr Rob

Gr Rob

Ludo

Citaat van: volvopjebumper op 25-03-2010 22:17:37
Dit forum is voor mij een vast webadresje wat ik regelmatig bezoek, wel denk ik vaak  dat menig forumlid standaard de haynes zou moeten aanschaffen,

Staat er in dat boekje dan méér informatie dan op dit forum. ???

;D

volvopjebumper

Nee, het forum blijft natuurlijk onovertroffen  :eusa_dance: , alleen als basis vindt ik de Haynes oid. voor iedere volvobezitter wel een aanrader eigenlijk.  Daarnaast zou het mooi zijn als iedereen die een specifiek klusje verricht gelijk een mooi fotoverslagje zou maken en op het forum zou plaatsen, 1 foto zegt vaak meer als 10 mailtjes.

Gr Rob

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)