Grote Plof

Gestart door symar63, 29-03-2010 10:08:31

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Herkenbaar  ;D

Citaat van: -D©©©L- op 24-06-2008 18:41:51

...

Dan in de rij bij de douane, dat kostte ietsje meer tijd. Toen ik uiteindelijk aan de beurt was, was het afhandelen van de stukken eigenlijk ook zo klaar.
Ik bleek een invul foutje gemaakt te hebben, BPM bedrag moest 5 euro minder zijn dan ik genoteerd had. Wat ze ook netjes corrigeerde.  :)  
1 pin betaling later was dit ook allemaal rond. Nog even een bak koffie gescoord bij de koffie automaat van de RDW en daarna weer richting huis gegaan.

Dit kon niet. Dit ging te makkelijk.  
En ja hoor, op de terugweg..  :-\

BOF.... fiiiiiiiiieeeeeeeeeee..... geen vermogen en een hevig raar schakelende bak.
Snel de A28 af gegaan (langs de snelweg wil je niet staan) en de N34 op gedoken.
Kap open... (wist het bij het horen van de "BOF"eigenlijk al):

Intercooler buis los. En natuurlijk vergeten om de standaard gereedschap set uit de 609R (halve kist vol) in deze wagen te leggen.  :eusa_wall: :eusa_wall:
Even wachten op de wegenwacht om een slangklem vast te zetten, wat voelde ik me dom.  :eusa_shifty:
Gelukkig waren ze zo vriendelijk om me wel even te helpen, want eigenlijk is dat onmogelijk als er nog geen gele .nl platen op zitten. Waarvoor dank aan het adres van de ANWB.  :eusa_clap:

Met een 45 minuten vertraging kon ik weer op pad, en nog een uur later was ik weer op de thuisbasis.
267 euro BPM en RDW kosten armer  :eusa_whistle: en een postieve ANWB ervaring rijker ben ik in afwachting van het nederlandse kentekenbewijs. Nog een paar daagjes geduld, dan weet ik wat het kenteken geworden is. Het zal wel iets in de richting van 01-GKD-1 worden ofzo. In ieder geval de nieuwe side code notatie.

850 Ra$ing

Bedoel je niet de terugslagklep van de rembekrachtiger, deze willen heel af en toe nog wel eens defect gaan. Gevolg: heel veel valse lucht dus nouwelijks stationair lopende motor en geen remdruk meer.

cas

was mijn buis ook tijdje terug vergeten goed vast te zetten na een klus avond. halverwege thuis, middernacht, plof!  weg druk .....  slangeklem. hoe dan vast zetten.

vond een ouderwets dubbeltje, en die paste net in het gleufje  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....