De (nieuwe) Volvo V60

Gestart door coyote1980, 31-03-2010 08:57:47

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

Citaat van: Thijssie! op 31-03-2010 18:28:44
Die aflopende lijn van de V50 valt anders reuze mee. Ik kan nog prima achter mijn pa zitten met mijn 1.86... Het enige irritante van de V50 is het kleine portier waardoor het altijd wat lastig instappen is. Als je nu eenmaal zit is het prima te vertoeven...
Kijk eens naar de bagageruimte, daar komt het dak wel een stuk naar beneden. Dat is vast erg mooi maar naar mijn mening niet praktisch.
Vorm volgt functie, als ik een estate rij, doe ik dat omdat ik ruimte wil, niet om aan de buitenkant te kijken naar de lijnen...

Henk855

Citaat van: Misha op 31-03-2010 17:39:35

Waarom staat de motorkap op een kier ?

Geen koeling genoeg ;D
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Joris_Scholte

Sjeezes, gáán we weer! :eusa_doh: Verkeerde forum, kon je op wachten natuurlijk! Meer zeg ik er niet over. :eusa_hand: :eusa_snooty:

Hans Duiven

Ik vind 'm práchtig!    :eusa_dance:  ;D

Geweldig dat men bij Volvo al die klassieke lijnen heeft kunnen samenvoegen tot één fascinerend en homogeen geheel  :eusa_clap:

Hans   |Sarcastic Mode Off|

francois

ja hans we zitten op de zelfde lijn  :eusa_dance: :eusa_dance:   mooi

white850t5

Holy Sh*t die neus is lelijk.

tackle

zouden die chinezen dat nou echt kunnen?

nielsmaneschijn

*checkt zijn boot*
Nee, hij schudt nog niet.

thuur

Citaat van: darius op 31-03-2010 12:07:31
wat een lelijk hondenhok, echt wat voor dechinezen idd.

Toen dit ding op de tekentafel lag was er nog geen Chinese invloed.

Citaat van: Turbo-Geek op 31-03-2010 17:40:41
Eerst maar eens de final version zien

Als ie zo rondrijdt gaat er niet veel meer veranderen..

En voor de "kenners": de Volvo V90 bestaat al heel lang. Misschien wel de beste Volvo ooit gemaakt.

Ik vind hem trouwens iets Citroen-achtigs hebben. Ik wacht nog even op de aanblik IRL.

Gr 8)

Fritzie

Citaat van: sjors855 op 31-03-2010 09:32:57
Er zullen ongetwijfeld een hoop mensen zijn die het een mooie wagen vinden, ik vind hem spuug lelijk. Het enige herkenbare is het Volvo logo op het stuur.

Sjors

Ik sluit me hier volledig, het hoofd in afschuw afgewend, bij aan....wat een trieste eenheidsworst.

jrkalf

Citaat van: Sbv op 31-03-2010 09:17:01
Ik vindt de auto teveel lijken op een Opel Insignia die in een Mazda 6 gereden is.
Het is nog even wennen

Precies, ik vind het ook een hondslelijke mazda 6. Het interieur plaatje mag dan wel hip zijn met een leuk houtje.. maar een V60 ... pfff nog even en volvo komt met een C10 en C20 uit alleen maar om mee te lopen.

Ik vond de v50 al een opvallende middenkeuze tussen de v40 en v70 in, maar de v60 slaat de plank een beetje mis (vind ik!).
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Ben

Zie je wel dat we het hier helemaal niet over andere modellen dan de 850 moeten hebben.
Het is allemaal niks  :P

Henk855

Citaat van: Ben op 14-04-2010 20:34:06
Zie je wel dat we het hier helemaal niet over andere modellen dan de 850 moeten hebben.
Het is allemaal niks  :P

LOL

Sjors
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Duell

Tja ik weet het niet!
Tussen een V70 en een V50 heeft het bestaansrecht?

Edit*

Redracer

In mijn ogen hoort een echte volvo een vierkant stuk staal te zijn met een vijfcilinder waar de functie boven vorm gaat en niet andersom! de rest ( renault 440 en ford V50 ) is om de verkoopaantallen te halen doordat niet iedereen zoon slurpende tank kan/wil betalen en maar een klein zuinig hokkie nodig heeft voor van A naar B omdat ze toch niks met auto's hebben. Ze moesten eens weten wat die ouwe tanks kunnen !  :evil: