ForumTopics markeren als favoriet, kan dat?

Gestart door bkop, 09-04-2010 22:10:19

Vorige topic - Volgende topic

bkop

Ik kom regelmatig onderwerpen tegen op het forum die ik wel weer eens terug wil vinden. Door de veelheid aan onderwerpen lukt me dat niet altijd (ja, kan ook aan mij liggen  ;) )

Is er een mogelijkheid om ForumTopics te markeren als favoriet ?

)()()sT

Als ik een topic thuis tegenkom, dan zet ik het vaker bij de favorieten. Als je op een andere locatie zit is dat natuurlijk lastig. Zo handig zijn als je het bij je profiel onder zou kunnen brengen.

Trouwens, het topic van jou met de dash-wissel staat er bij mij ook bij ;D

bkop

Citaat van: )()()sT op 09-04-2010 22:14:14
Als ik een topic thuis tegenkom, dan zet ik het vaker bij de favorieten. Als je op een andere locatie zit is dat natuurlijk lastig. Zo handig zijn als je het bij je profiel onder zou kunnen brengen.

Trouwens, het topic van jou met de dash-wissel staat er bij mij ook bij ;D

Gewoon bij de favorieten van je internetbrowser?

Tja, wie wil dat topic nou niet snel kunnen vinden  ;D ;D

)()()sT

;D

Ja in de favorieten van IE.
Als ik op mijn werk zit dan zet ik soms het linkje even in een pb naar mezelf.

bkop

Ludo

Citaat van: bkop op 09-04-2010 22:10:19
Ik kom regelmatig onderwerpen tegen op het forum die ik wel weer eens terug wil vinden. Door de veelheid aan onderwerpen lukt me dat niet altijd (ja, kan ook aan mij liggen  ;) )

Als je in de zoekfunctie het onderwerp typt, en Zoek alleen op onderwerp aanvinkt, is het ook makkelijk terug te vinden.
Ook met onderwerp gerelateerde woorden zoeken lukt het wel.

:eusa_whistle:

bkop

Citaat van: Ludo op 09-04-2010 22:34:57
Citaat van: bkop op 09-04-2010 22:10:19

Als je in de zoekfunctie het onderwerp typt, en Zoek alleen op onderwerp aanvinkt, is het ook makkelijk terug te vinden.
Ook met onderwerp gerelateerde woorden zoeken lukt het wel.
:eusa_whistle:

Net even wat geprobeerd. Gaat lekker. In combinatie met de favorieten gaat het helemaal goedkomen.