Volvo kenners gezocht

Gestart door Siemen, 17-11-2010 23:12:04

Vorige topic - Volgende topic

Siemen

Het valt mij op dat er in de verschillende topics erg veel echte kenners van de Volvo zijn. Persoonlijk heb ik erg weinig verstand van mijn auto en ik denk dan ook dat hij helemaal prima is. Maar ik lees veel dat er kenners bij auto's gaan kijken en die weten dan precies waar ze naar moeten kijken en wat wel en niet goed is.
Nu zou ik wel eens graag hebben dat zo iemand (een echte kenner dus) eens naar mijn V70 keek. Ik heb daar meer vertrouwen in dan mijn garage. Nogmaals, ik denk dat mijn V70 redelijk goed is maar er zitten vast verbeterpunten of aandachtspunten bij. Waar kan ik in de buurt van Zwolle zo iemand vinden, of wie wil er eens naar mijn V70 kijken en gewoon eens commentaar leveren?
Jammer genoeg ben ik nog niet in de gelegenheid geweest om naar een meeting te komen.

-D©©©L-

Zoek maar eens op "witte handschoen"  ;D

Bas850

Ik kom telkens op Michael Jackson uit op Google  ;D ;D :evil:
"to finish first, you first have to finish"

sander2

Citaat van: Siemen op 17-11-2010 23:12:04
Het valt mij op dat er in de verschillende topics erg veel echte kenners van de Volvo zijn. Persoonlijk heb ik erg weinig verstand van mijn auto en ik denk dan ook dat hij helemaal prima is. Maar ik lees veel dat er kenners bij auto's gaan kijken en die weten dan precies waar ze naar moeten kijken en wat wel en niet goed is.
Nu zou ik wel eens graag hebben dat zo iemand (een echte kenner dus) eens naar mijn V70 keek. Ik heb daar meer vertrouwen in dan mijn garage. Nogmaals, ik denk dat mijn V70 redelijk goed is maar er zitten vast verbeterpunten of aandachtspunten bij. Waar kan ik in de buurt van Zwolle zo iemand vinden, of wie wil er eens naar mijn V70 kijken en gewoon eens commentaar leveren?
Jammer genoeg ben ik nog niet in de gelegenheid geweest om naar een meeting te komen.

Of combineren met een dage Maastricht en je auto bij Thuur neerzetten.

UserID6342

Of je moet zin hebben in een dagje Nijmegen en / of Brunssum :) Zitten ook nog wel 2 knakkers die het kunnen :)

Quota

Citaat van: Dirk342 op 18-11-2010 11:22:22
Of je moet zin hebben in een dagje Nijmegen en / of Brunssum :) Zitten ook nog wel 2 knakkers die het kunnen :)

Wie dan??  ;D

Ben trouwens afgelopen zaterdag nog in de buurt geweest Dirk, zowel bij H**k S******n als bij Hennes met een auto gereden.

henry classic v70

Citaat van: -D©©©L- op 17-11-2010 23:16:03
Zoek maar eens op "witte handschoen"  ;D

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,43250.0.html
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,26729.0.html

Is net de brug over Siemen.......... wandelende 850/x70 encyclopedie/werkplaats handboek/innovator ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Siemen

Citaat van: henry classic v70 op 18-11-2010 14:21:05
Citaat van: -D©©©L- op 17-11-2010 23:16:03
Zoek maar eens op "witte handschoen"  ;D

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,43250.0.html
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,26729.0.html

Is net de brug over Siemen.......... wandelende 850/x70 encyclopedie/werkplaats handboek/innovator ;D

Ok, ik zal hem een pb sturen, dank jullie wel!!!

Siemen

Ben net terug van een avondje "leren" in de breedste zin van het woord. Ik ben bij Marco DCCCL geweest die mijn auto heeft bekeken. Ben veel wijzer geworden, prettige leerzame avond met iemand die mega veel verstand heeft (ook van Volvo's).

Geert-Jan

Citaat van: Siemen op 14-12-2010 22:47:46
Ben net terug van een avondje "leren" in de breedste zin van het woord. Ik ben bij Marco DCCCL geweest die mijn auto heeft bekeken. Ben veel wijzer geworden, prettige leerzame avond met iemand die mega veel verstand heeft (ook van Volvo's).

En is je V70 zo goed als je dacht  ;)

Volvo850Club lidnr.0504409

ulkeman

kijk aan en wat vond marco allemaal ?
of kwam er weinig aan bod? ;)

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Siemen

Wat hij allemaal vond heeft hij niet gezegd denk ik, dan was ik ws huilend weggelopen. Mijn auto was volgens hem nog ok maar had/heeft behoorlijk wat achterstallig onderhoud (wist ik).
We (lees Marco) gaan eerst de belangrijke zaken (radiateur, dempers, complete ontsteking) aanpakken en daarna als het budget het toelaat de wat minder belangrijke zaken zoals keringen, remmen schoonmaken, misschien carterventilatie.
Dus de V70 is wel volgens verwachting maar er kan nog wel veel aan verbeterd worden ;-).

UserID6342

Als de V70 Marco zijn kritische blik overleefd, dan overleefd tie alles.  Dus gaat helemaal goed komen ;D

Geert-Jan

Citaat van: Siemen op 14-12-2010 23:41:01
Wat hij allemaal vond heeft hij niet gezegd denk ik, dan was ik ws huilend weggelopen. Mijn auto was volgens hem nog ok maar had/heeft behoorlijk wat achterstallig onderhoud (wist ik).
We (lees Marco) gaan eerst de belangrijke zaken (radiateur, dempers, complete ontsteking) aanpakken en daarna als het budget het toelaat de wat minder belangrijke zaken zoals keringen, remmen schoonmaken, misschien carterventilatie.
Dus de V70 is wel volgens verwachting maar er kan nog wel veel aan verbeterd worden ;-).
Marco is natuurlijk ook een perfectionist hè. :o ;D

Ik weet zeker dat hij genoeg zou vinden aan die V70 van mij. :eusa_think:
Ook ik weet dat er nog genoeg te doen is aan de wagen maar doe ook alles stap voor stap en het belangrijkste eerst. :eusa_whistle:

Volvo850Club lidnr.0504409