Ook even voorstellen...

Gestart door Matthieu123, 02-04-2010 13:31:49

Vorige topic - Volgende topic

Matthieu123

Al een aantal dagen geregisteerd, echter stel ik mij nu pas voor..
Waarom?

Omdat ik sinds vandaag in het bezit van van een 850 GLE uit 1994. (2.5 10v dus)

Ik?

Ik ben dus Matthieu, 27 en woon in het zuid-oosten van het land. Ik ben momenteel nog student en werk eruiteraard wat uurtjes bij.
Waarom de 850? Omdat ik een betrouwbare, degelijke auto zocht waar ik met mijn lengte en postuur fatsoenlijk in kan zitten. Het 5-cilinder geluid is uiteraard ook een pré.

De wagen?
De 850 is helaas dus de meest simpele versie. Maar wel in zeer goede staat met slechts 243dkm op de klok.
Uiterlijk wat miniscule gebruikerssporen.. Interieur is nog supernetjes en technisch 100%. D-riem. koppeling en spruitstuk zijn recentelijk vervangen.

Wisthlist:
- Andere speakers in de voordeuren (+ adapterringen aanschaffen of zelf frezen)
- Andere radio
- Ooit een keer elektrische ramen inbouwen
- Cruisecontrol inbouwen
- 12v aansluiting in de kofferbak maken

De MP foto: (nieuwe volgen nog)

Tim H uit E

welkom welkom

op dit leerzameforum ( oja en nog gezellig ook  )met je roffel , zuid-oost nederland dus brabant gok ik ??
zoja 11 april is er een brabant meeting in helmond vanaf 13.30 dus ......( effe kijken bij meetings = Brabant meeting )

Mvg Tim

UserID6342

Welkom, leuke auto en de opties die je wilt toevoegen zijn heel goed te doen.  Veel plezier ermee en hier op het forum.

Bouke

Welkom hier hoor :eusa_dance: en veel fijne km's ;) ;D

Boom89

Welkom en geniet van dit leerzame forum ;D

Matthieu123

Dank allen

Citaat van: Dirk342 op 02-04-2010 15:50:06
Welkom, leuke auto en de opties die je wilt toevoegen zijn heel goed te doen.  Veel plezier ermee en hier op het forum.

Ja, ik kwam er alleen wel achter dat de elek ramen niet voorbedraad zijn. Dat wordt dus even iets meer knutselen. Ik wil het wel graag voor de zomer er in hebben. Evenals cruise control.

mafvanvolvo

Hallo arme student succes met je VOLVO.

P.S.Studenten zijn niet arm.Maar wel verstandig om een VOLVO 850 te kopen

Groet Ted. En succes ermee.

StevenTC

Hallo Matthieu,

Welkom bij de club van roffels :)

white850t5