de Volvo van ulkeman. V70 verkocht. Gaan nu verder met opel.

Gestart door ulkeman, 03-04-2010 20:04:42

Vorige topic - Volgende topic

ulkeman

zal in het vervolg de foto's via een andere site uploaden.
heb begrepen dat de foto's die nu niet werken het straks wel weer gewoon doen.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

thuur

Citaat van: hayke op 07-08-2011 12:59:32
Ik doe de foto's op picasa. Lijkt goed te werken.

Of je zet ze op de servers van Google inderdaad. Nu nog Chrome gebruiken en dan is je hele leven in kaart gebracht en opgeslagen door een (digitale) wereldmacht.

Gr :eusa_shifty:

Ewout Schalkwijk

Tegenwoordig heeft bijna iedereen een vaste lijn met het internet. Dan is een eigen 'webservertje' in een paar minuten opgezet en is de enige limiet nog de grootte van je harde schijf.
DHCP via provider? Dan met tussenkomst van bijvoorbeeld DynDNS oid. Echt simpeler dan een multiriem vervangen. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 07-08-2011 13:38:19
Tegenwoordig heeft bijna iedereen een vaste lijn met het internet. Dan is een eigen 'webservertje' in een paar minuten opgezet en is de enige limiet nog de grootte van je harde schijf.
DHCP via provider? Dan met tussenkomst van bijvoorbeeld DynDNS oid. Echt simpeler dan een multiriem vervangen. ;D

Ewøut

Simpeler dan een multiriem vervangen? Als jij "DHCP via provider? Dan met tussenkomst van bijvoorbeeld DynDNS oid."zegt, heb ik echt geen flauw idee waar je het over hebt  :eusa_shifty:

arjen850

Citaat van: elianmars op 07-08-2011 21:56:34
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 07-08-2011 13:38:19

Ewøut

Simpeler dan een multiriem vervangen? Als jij "DHCP via provider? Dan met tussenkomst van bijvoorbeeld DynDNS oid."zegt, heb ik echt geen flauw idee waar je het over hebt  :eusa_shifty:

Sluit me volledig bij Marcel aan ::)

ulkeman

afdeling dalfsen

V70 classic

Citaat van: ulkeman op 07-08-2011 22:09:39
ben ik dus niet de enige die weet waar het over gaat :eusa_shifty:

Ach Ulkie.
Ik was na Tegenwoordig de draad al kwijt  ;D .
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

ulkeman

afdeling dalfsen

jeroen74

Ik snap het wel ;D

Alleen laten de meeste providers geen servers toe ;) Je moet ook altijd je PC aan laten staan, en als opeens tig mensen allemaal tegelijk die foto's willen bekijken blijft er weinig over van je bandbreedte; upload snelheid is meestal een heel stuk lager dan download.

En je router moet je ook nog goed instellen, en als je DHCP gebruikt moet je weer aan die ene PC een vast adres instellen enzo.

Ik denk voor de meesten dus toch niet zo makkelijk. Persoonlijk vind ik het zonde een PC altijd maar aan te laten staan om alleen een paar fotootjes te hosten.

LQDI

Alle foto's van imageshack kan ik op mn werk niet zien. Zou zo zonde zijn dus doe maar tinypic ;D

V70geRwin

Citaat van: jeroen74 op 08-08-2011 01:12:18
Ik snap het wel ;D

Alleen laten de meeste providers geen servers toe ;) Je moet ook altijd je PC aan laten staan, en als opeens tig mensen allemaal tegelijk die foto's willen bekijken blijft er weinig over van je bandbreedte; upload snelheid is meestal een heel stuk lager dan download.

En je router moet je ook nog goed instellen, en als je DHCP gebruikt moet je weer aan die ene PC een vast adres instellen enzo.

Ik denk voor de meesten dus toch niet zo makkelijk. Persoonlijk vind ik het zonde een PC altijd maar aan te laten staan om alleen een paar fotootjes te hosten.

hostingpakketje voor een paar euro id maand en klaar ben je.
heb je gelijk een vast email adres ipv pietje@provider.nl

Ewout Schalkwijk

Heb ik me nou zo vergist in jullie? Ik lees hier zoveel technisch inzicht dat het mij voor kwam als: een Pc-tje/servertje doen we ff tussen de soep en de bonen door. ::)

SORRY, niet de bedoeling geweest om iemand te beledigen. :eusa_wall: :eusa_wall:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

ulkeman

ik denk dat ik eerst de foto's voortaan maar upload via hyves.
kijken hoelang dat goed gaat ;)

afdeling dalfsen

ulkeman

vandaag nog weer wat geleerd ;D
ben er achter gekomen dat de ramen van een 850 niet zo heel sterk zijn :eusa_whistle:

morgen heb ik de mobiele kraan met sorteer grijper dan maken we er even een pakketje van ;D

afdeling dalfsen