de Volvo van ulkeman. V70 verkocht. Gaan nu verder met opel.

Gestart door ulkeman, 03-04-2010 20:04:42

Vorige topic - Volgende topic

ulkeman

het lijkt mij dat de versnellingen er goed strak in gaan.
ben benieuwd naar de reactie van cas.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

cas

Vond het idd gewoon te kort, hou wel van wat langere "halen"  ;D  dan kleine korte  :P   

dus....

maar serieus. ik vond het gewoon eng, om hem er net iets harder in te moeten drukken. met de originele afstand, gaat hij er gewoon gladjes in alsof er niets aan de hand is.

gossie, het blijft vunzig als je er over wilt praten  :eusa_think:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

fbm

ulkeman

hahaha

ik vind het wel lekker dat strakke schakelen.

dus cas nog steeds super bedankt voor de verkoop er van :eusa_dance:

afdeling dalfsen

ulkeman

zo weer een kleine update ;D

de bumpers zijn klaar van de spuiter en liggen bij een kameraad op mij te wachten.
zou ze vanavond ophalen maar door omstandigheden lijkt me verstandig dat ik ff wat rustiger aan doe :(
maar gelukkig is hij zo vriendelijk dat ik ze morgen heb :eusa_dance: ze schijnen er super uit te zien dus ben echt benieuwd.

verder had ik laast al de lampjes onder de voor bumper vandaan geschroeft.
en ff gekeken naar de bekabeling van de achteruitrij camera want die verdwijnt dan ook eindelijk :eusa_dance:

ondertussen ook al kabels getrokken voor vvis en electrisch verstelbare koplampen, en olie gewisselt.

foto's van de bumpers hoop ik dus zeer snel te hebben :angel:

afdeling dalfsen

tom480

- R1200GS -

Piere

Al afscheid genomen van je camera? :P  :evil:

Citaat van: ulkeman op 14-02-2011 20:20:12
maar door omstandigheden lijkt me verstandig dat ik ff wat rustiger aan doe :(

What went wrong? Rugpijn?
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

ulkeman

afscheid van die camera heb ik allang genomen :P

wat ik gedaan heb is eigenlijk niet zo veel heb het allemaal te danken aan een ander.
stond te wachten met me werkbus voor een rood stoplicht.
buschaffeuse lag waarschijnlijk te slapen en reed er achter in.
met als gevolg een erg pijnlijke nek rug hoofdpijn en dat soort dingen.
vandaag dokter geweest adviseerd rust houden en dat het nog wel een poosje kan aanhouden tevens wou die dat er verder foto's gemaakt worden van me nek/rug.
heb ook medicijnen gekregen tegen de pijn waardoor ik nu niet meer mag auto rijden. dus de 850 heeft een poos rust  :'(

bumpers liggen in een dorpje hiernaast op me te wachten ( 3 km) verder op.
ik mag ze toch niet ophalen kan ze er ook niet onderzetten nu dus heb gevraagd of ze daar nog een poosje mocht blijven liggen was geen probleem dus het duurt allemaal langer nu. baal echt enorm....... maar gezondheid is belangrijker ;)

afdeling dalfsen

antraciet

ulkeman

Citaat van: antraciet op 15-02-2011 17:49:29
Beterschap enne laat die foto's wel maken he ;)

dat was ik zowiezo wel van plan :)
mocht er later blijken dat er toch iets is zoals een wiplash enzo dan kunnen ze niet zeggen dat je er niks aan gedaan hebt en de boel verzint ofzo.

afdeling dalfsen

tom480

Beterschap! Hoor je nog vaak genoeg, dat mensen klachten krijgen tijden na een ongeval..
- R1200GS -

UserID6342

Citaat van: ulkeman op 15-02-2011 17:36:07
..... was geen probleem dus het duurt allemaal langer nu. baal echt enorm....... maar gezondheid is belangrijker ;)
Je geeft het zelf al aan Stephan en is echt zo. Daarom doe ik nu al eigenlijk 3 dagen geen f*ck en heb het toch hardstikke druk gehad, hahahaha.  Morgen weer eens gewoon sleutelen...

Piere

Gezondheid is inderdaad belangrijk.

Ik had een maand of 5 geleden ook last van m'n rug. Als het dan weer weg was en ik in het weekend aan de auto werkte had ik het iedere keer terug zitten. Dus gewoon gerust en alles kalmaan gedaan

En nu zit ik bijna elke dag in ongezonde posities te sleutelen zonder pijn ;)

Sterkte!
Het is het waard, zul je wel zien ;)
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

ulkeman

het punt is ik kan niet stil zitten. als ik vanaf de bank naar buiten kijk zie ik mijn auto's staan en wil er dan gewoon graag mee bezig. en helemaal nu die bumpers klaar zijn en ik ze er graag op wil hebben.

maar kan beter naar de dokter luisteren anders kan ik later wel grotere problemen krijgen waardoor de auto's wel weg kunnen zit ik ook niet op te wachten.

afdeling dalfsen

razorx

Nou sterkte er mee ulkeman,

doe inderdaad maar rustig aan, je wilt immers geen blijvende klachten overhouden.

Nogmaals sterkte.