de Volvo van ulkeman. V70 verkocht. Gaan nu verder met opel.

Gestart door ulkeman, 03-04-2010 20:04:42

Vorige topic - Volgende topic

ulkeman

zo zal straks weer is verder gaan om het subframe kaal te maken.
hoop dat ik hem vanavond klein genoeg heb zodat ik kan gaan meten hoever ik in de rode moet slijpen om hem te laten passen ;D

foto's volgen uiteraad :D

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

tom480

- R1200GS -

ulkeman

zo weer even bezig geweest :D
alleen het stuurhuis moet er nog uit maar aangezien de motor daar ook op leunt moet er eerst iets voor gemaakt worden wat er tussen past ;)
maar maakt voor eerst nog niet uit.
morgen de boel opmeten en aftekenen in de rode hoeveel daar uitgeslepen moet worden om de motor er in te laten passen :eusa_dance:
en dan kan die er onder gebouwdt worden :eusa_dance:

afdeling dalfsen

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

arjenT5R

Lekker aan de gang stephan :)
Waarom kan ik je pics niet zien?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

ulkeman

afdeling dalfsen

Justin-850

Ja, zo te lezen zijn ze bezig met onderhoud aan de server. Dus even geen foto weergaven :-\ Photobucket vind k ook echt waardeloos, gebruik liever imageshack of hyves ;)  Je kunt op hyves ook foto's uploaden in mappen die anderen niet kunnen zien, je kan zelf echter wel bij de url's en dus kun je ze hier op het forum gewoon uploaden ;)

Gr. Justin

ulkeman

ag ik heb verder nooit problemen met foto emmer dus ik laat het lekker zo.
met hyves zijn ze ook wel is aan het kloten dus daar zet ik ook bijna niks meer op  ;)

afdeling dalfsen

ulkeman

aangezien de foto emmer nog steeds bezig is met onderhoud heb ik de foto's die ik nu net gemaakt heb ergens anders mee geupload.
hoop dat die onderhoudwerkzaamheden niet lang meer duren dan kunnen jullie weer mijn vooruitgangen zien :D

alles binnen de gele lijnen moet uitgeslepen worden.
maar omdat te kunnen doen moet eerst de benzine tank en de achteras er onder uit :eusa_whistle:

afdeling dalfsen

Jeff

Zag er goed uit de straks Stefan, ben echt wel benieuwd hoe dit project helemaal verder gaat lopen! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

ulkeman

ah ik zie dat de foto emmer het weer doet  :eusa_dance:

dit weekend maar is kijken of kameraad tijd heeft om de achteras onder de rode vandaan te halen en de benzine tank.
dan kan de slijptol er in :eusa_dance:
als het mee zit heb ik ding tegen de bouwvak al klaar en kan ik er mooi mee spelen :P

afdeling dalfsen

Justin-850

Die rode wordt de 4x4 auto neem ik aan? Is dat een 418 bordeaux rood metallic?

Gr. Justin