XENON

Gestart door Hengeveld, 03-04-2010 23:05:59

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Zoals het ons heeft bereikt duidde het zeker niet op geruchten..

Wordt vervolgd dus.

Gr 8)

Hengeveld

Citaat van: thuur op 06-04-2010 22:10:19
Maar we hebben als vrijwilligers wel tijd nodig om de informatie te verifieren, ik hoop dat daar ook wederzijds begrip voor op te brengen is.

Gr :)

Dat begrip was er geweest als je was begonnen met verifiëren bij mij. Je hebt PB, ik hoop als er nog steeds onduidelijkheid over de situatie is, dat je dan contact met mij opneemt. Verder alle respect voor de moderators dat ze het forum zo netjes houden. Ik heb bij andere clubs wel anders meegemaakt.

Met de onduidelijkheid uit de weg en alle steunbetuigingen (waarvoor dank) zal het topic vast weer snel online zijn, al was het alleen maar voor alle nuttige discussies en informatie over xenon die erin staat.

thuur

Citaat van: Hengeveld op 06-04-2010 23:46:27
Citaat van: thuur op 06-04-2010 22:10:19
Maar we hebben als vrijwilligers wel tijd nodig om de informatie te verifieren, ik hoop dat daar ook wederzijds begrip voor op te brengen is.

Dat begrip was er geweest als je was begonnen met verifiëren bij mij.

Volgens mij is Ben met jou in overleg. Ik stel voor dat jullie dat contact weer oppakken ;)

Bedankt overigens!

Gr :D

Hengeveld

Het heeft even geduurd, maar voor wie de informatie uit het verwijderde topic mist; gebruik de zoekfunctie en je zult vinden. Er is gevraagd niet naar te verwijzen, vandaar.

Nu dit is opgehelderd wil ik - als er animo voor is - wel opnieuw een wederom niet-commerciële groupbuy organiseren. Iemand anders mag het ook doen natuurlijk! De ervaring met de producten van Xenonkungen zijn tot nu toe positief in ieder geval.

Dit topic mag wat mij betreft op slot. Voor een eventuele groupbuy kan dan een nieuw topic gestart worden.