thuiskomer

Gestart door Adriaan, 09-10-2002 14:04:06

Vorige topic - Volgende topic

Adriaan

Wie kan me (voor een redelijke prijs) helpen aan een thuiskomer voor een 850 uit 1995?
(Als het kan omgeving Utrecht)

denkweb

Informeer eens bij bergingsbedrijf Modern, die gebruiken bij pechmeldingen nog wel eens wat oude reservewielen enzo... wellicht dat die ergens iets in de hoek hebben liggen met de juiste maten...

Adriaan

Meteen even gebeld met modern. Helaas, ze heben een boel, maar dat neeeeeet niet. Doorverwezen naar Profile. die zijn nog aan het zoeken, maar veel kans geef ik het niet.

Bedankt voor de tip anyway. Aardige lui.

:-/

Adriaan

Ik heb onlangs een derde bank gemonteerd. Deze kan echter niet ingeklapt worden als het orginele reservewiel er in ligt. Bovendien geeft een thuiskomer iets meer beenruimte voor de personen op de derde bank.
Alternatief is het originele reservewiel op z'n bekende plek naast de zijruit zetten. Deze oplossing geniet voor mij niet de voorkeur.

Nog een idee?

Walter

Zijn er eigenlijk wel thuiskomers voor de 850 geleverd?? Volgens mij moet je zoeken naar een 855 met een verzonken tank, daarbij werd wel eens een thuiskomer geleverd. autoRima in Druten??? Die hebben een loods zo verschrikkelijk groot, helemaal vol met brokken Volvo.

Zo'n spuitbusje is ook een idee, kost niet eens de hoofdprijs ( 12,72 Euro inclusief BTW via Volvo)

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Erik_M.

CiteerZijn er eigenlijk wel thuiskomers voor de 850 geleverd??

Ja hoor, in mijn auto staat een thuiskomer. Het  laadruimpaneeltje is met de zaag iets smaller gemaakt zodat de thuiskomer netjes, verzonken in de bodem, onder de bagagerollo past.

De auto loopt vanaf nieuw op LPG, ingebouwd via Volvo op de plaats van het reservewiel. Toen ik de auto (als 2e eigenaar) geleverd kreeg lag het grote reservewiel los in de kofferbak. Bij Auto Rima heb ik toen een thuiskomertje gehaald.

M.vr.groet
Erik

denkweb

CiteerMeteen even gebeld met modern. Helaas, ze heben een boel, maar dat neeeeeet niet. Doorverwezen naar Profile. die zijn nog aan het zoeken, maar veel kans geef ik het niet.

Bedankt voor de tip anyway. Aardige lui.

:-/

Was het proberen waard! En inderdaad een supernet bedrijf!