FF voorstellen, damavroom C70

Gestart door damavroom, 01-05-2010 10:55:27

Vorige topic - Volgende topic

damavroom

Hallo, ik ben martijn en sinds 1 mnd de trotse bezitter van een C70 T5 uit 98. :eusa_dance:
Na verschillende merken gehad te hebben reed ik afgelopen jaren in een 460 i en daarna een 440, wat beide prima auto's waren maar die toch echt niet te vergelijken zijn met de heerlijke roffel waar ik nu in tour. Wat een fijne wagen. Ik wist niet eens van z'n bestaan toen ik hem een keer zag rijden en was meteen verkocht. Na lang zoeken en met dank aan de vele info op dit forum ben ik voor deze handgeschakelde zwarte gegaan van een 1 eigenaar met 220 op de teller. Erg blij mee.. Nooit meer iets anders dan een t5.
'T is natuurlijk geen nieuwe en das maar goed ook. Helaas zit ik wel met het bekende ABS/TRAC controller probleem en hoop dat iemand in de buurt van Groningen dat samen met mij kan maken? Na 15 jaar barrels rijden heb ik wel wat verstand van auto's maar hier durf ik alleen niet aan te beginnen. Ik hoop dat iemand op dit te gekke forum mij kan helpen.
Fijne dag allemaal, de foto's komen snel

rogerV701998

Mooie Volvo. Veel plezier ermee.

Gr. roger

henry classic v70

Welkom, mooi hoor zo'n zwarte C70
Ga je 'm nog veranderen of aanpassen aan jou style zeg maar in de vorm van velgen/grille/heldere koplampen & knippers..........?
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

StevenTC

Welkom op het Forum. Dat ziet er heel erg mooi uit je C70. Heel veel plezier ermee  :eusa_dance:

mvg

Steven

pwaes

Dat ziet er zeker mooi uit!

Misschien wat meer foto's??  8) 8)

PB34

Gefeliciteerd! Ziet er erg mooi uit! En een goede keuze, die T5. Ik ben sinds vorige week ook eigenaar van een zwarte (!) C70 T5 dus ik weet hoe je je voelt!
Overigens over de ABS/TRACS; zal wel de computer zijn die aan revisie toe is. Volgens mij ben je voor 200 Euro wel klaar. Hoe zit dat overigens bij de T5; bij de T5 (model 2000) van mij heet het STC. Is dat hetzelfde als TRACS?

Misha

Citaat van: PB34 op 02-05-2010 12:12:44
bij de T5 (model 2000) van mij heet het STC. Is dat hetzelfde als TRACS?

Nee, gelukkig niet.

STC werkt wel aardig om de voorkant in het gareel te houden en bij alle snelheden :
TRACS helpt je bij het wegrijden tot een km of 30 a 40, en dat is het wel.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

FGG

Welkom op 't Forum, Martijn.

Mooie auto, mooie Canisto's eronder. Helemaal goed.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

PB34

Citaat van: Misha op 02-05-2010 12:14:51

Nee, gelukkig niet.

STC werkt wel aardig om de voorkant in het gareel te houden en bij alle snelheden :

OK, dan heb ik ook weer iets geleerd. Werkt STC dan via het motorvermogen of ook via het ABS systeem?

Misha

Citaat van: PB34 op 02-05-2010 12:23:12
Citaat van: Misha op 02-05-2010 12:14:51

Nee, gelukkig niet.

OK, dan heb ik ook weer iets geleerd. Werkt STC dan via het motorvermogen of ook via het ABS systeem?

STC doet allebei.

Niks leuker dan indertijd met de S70 met de 3" DP en de JT twins op een regenachtige dag volgas een rotonde af te blazen, echt megavet geluid.

/Pubermode uit
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

damavroom

Dank, dank, ik ben een trots volvo bezitter, snap nu pas wat lekker rijden is.
Ik denk dat mijn ABS/TRACS probleem straks via dit forum ook verholpen is.
Ik ga proberen de nog wat kleine probleempjes te verhelpen en dan over een paar weken cruisen in Zuid Frankrijk. Kijk er naar uit nu met deze bak onder m'n kont. 8) 

RobbertC70

Welkom, leuke wagen!
Gaat wel goedkomen met je toekomstige km's.

Volvo850 93

Welkom.

Heel mooi je c70 t-5

Ben er maar zunig op haha

Mvg Dennie