Nieuw: Stefan - S40 2.0T

Gestart door stefmen, 07-04-2010 21:47:25

Vorige topic - Volgende topic

stefmen

Hallo,

Ik ben Stefan Daelemans, 21 lentes jong en ben in het bezit van een Volvo S40 2.0T uit 1999. Ik hoor jullie al denken; "Hey, das geen 850 toch??". Dat klopt!

Ik heb geen 850, omdat ik de S40 net iets moderner vind ogen, maar verder vind ik de 850 een ongelofelijke brute wagen. Meerdere mensen die ik ken hebben een 850 (of gehad). Ik ben ook actief op Volvo40Forum.nl en op volvo-forum.nl en ik hoop de gezelligheid wat ik daar vind, ook hier terug te vinden!
Mijn eerste aanraking met Volvo was een 340 (mwoa.. :D) en kort daarna een 850 T5-R :o Wat een ongelijke brute snelle wagen is dat zeg! Toen ben ik ook Volvo-gek geworden en na mijn eerste auto (een 440) heb ik dan nu een S40, maar stiekum droom ik ervan om (ooit) nog eens een 850 T5(-r) aan de schaffen :angel:

Verder heb ik me hier aangemeld om promotie te maken voor een idee voor een website waar ik mee bezig ben. Ik doe mee aan een competitie van het LIOF (investeringsmaatschappij) waarmee ik een starterskapitaal kan winnen voor jonge beginnende ondernemers.

Het idee betreft een website genaamd www.opmijnroute.nl en zal zaken als flitsers.opmijnroute.nl gaan huisvesten en nog veel meer!
Wil je meer informatie kun je kijken op: www.opmijnroute.nl.

Om door te komen naar de volgende ronde heb ik stemmen nodig, zodat ik mijn plan kan presenteren voor een vakjury. Als je dit een goed idee vind zou je dan op mij en het idee willen stemmen via de volgende link?: http://www.liofyeah.nl/candidate/details/78

Alvast bedankt!

Hier een foto van mijn S40 (in winterstand wel nog...):

francois

je heb een cilinder te weinig maar zal je toch maar helpen

vrgr francois

stefmen

Citaat van: francois op 07-04-2010 21:57:31
je heb een cilinder te weinig maar zal je toch maar helpen

vrgr francois
Haha, ja... ik weet het :eusa_shhh:

Maar toch bedankt!

francois

je heb wel al veel stemmen zie ik

stefmen

Citaat van: francois op 07-04-2010 22:03:20
je heb wel al veel stemmen zie ik
Tja.. Wat heet veel.. We staan nu 2e, en worden bijna ingehaald door de 3e.. Dus er moeten er nog flink wat bij :eusa_angel:

hathü

Mijn stem heb je nu ook. Voor de prijs die je  S40 kan opbrengen is er vast wel een leuke 850 te koop. ;)

daytonawim

stefmen

Citaat van: hathü op 07-04-2010 22:09:39
Mijn stem heb je nu ook. Voor de prijs die je  S40 kan opbrengen is er vast wel een leuke 850 te koop. ;)
Dank!!! Ook aan daytonawim!

Ik weet het... Maar heb alweer zoveel geld in de S40 geïnvesteerd dat ik het zonde zou vinden om deze weg te doen... "that's like money down the drain" zeggen ze dan geloof ik...
Daar komt nog eens bij dat ik de S40 ook wel een heerlijke auto vind hoor ;-) En ik denk (maar dat baseer ik puur en alleen op een gevoel) dat dit voor een 21 jarige student net iets betaalbaarder is dan een 850 in onderhoud (al is een S40 ook absoluut niet goedkoop!).

francois

ja we komen in de buurt nog even een paar erbij jongens

rutgerhoorn

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

stefmen

killerbee

Vooruit dan je heb iets minder pk's
Maar toch een stem erbij  ;D ;D

stefmen

Citaat van: killerbee op 08-04-2010 12:27:24