PKKKK (sleutel)dag in de polder 22 mei 2010

Gestart door jgvdv, 08-04-2010 00:34:45

Vorige topic - Volgende topic

850estatetdi

toppie

zijn er nog meer dingen die we eigelijk zelf mee moeten nemen?

rpakuypers

Vanuit het verleden gaven we meestal aan dat zoete streekproducten altijd welkom zijn ........... en een goed humeur uiteraard  :eusa_whistle:

Groet,
Roger

jrkalf

Citaat van: KMvrtr op 19-05-2010 22:59:26
Ik heb er zin in hoor!

Ik wil liefst twee dingen doen:
- Nieuwe handremkabels
- poetsenpoetsenpoetsen 8)

Tot zaterdag!

Na het lezen van die gave gummen.org blogs van jou, wil ik jou gewoon ontmoeten.. gave DOP man :P

Ik hoop dat er nog wat tijd is om mijn dopje te inspecteren op de brug. Weinig klussen denk ik, maar ik wil graag weten wat de stand van zaken is. Een APK rapportje gaat maar zover, een keertje zelf van onderen kijken en weten wat de werkelijke stand van zaken is.... dat heeft toch wel een voorkeur.

Jelle

mijn lijstje:
- tussenstop spullen Jeff
- spullen jeff
- emmertje, spons, doekjes ... etc
- commandant 5
- metalic was.. (als het uberhaupt nodig is)

anything else?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

jrkalf

Citaat van: rpakuypers op 19-05-2010 23:12:11
Vanuit het verleden gaven we meestal aan dat zoete streekproducten altijd welkom zijn ........... en een goed humeur uiteraard  :eusa_whistle:

Groet,
Roger

Ik zal morgen eens kijken in Nootdorp wat men hier als streek product beschouwd....
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

KMvrtr

Citaat van: jrkalf op 19-05-2010 23:13:23
Na het lezen van die gave gummen.org blogs van jou, wil ik jou gewoon ontmoeten.. gave DOP man :P

Ehmm, dat blog staat hier ook. Maar dan uitgebreider.
En zo gaaf is ie niet vrees ik. Maar hij is wel lekker van mij!  :evil: ;D

Tot zaterdag iedereen.

Jeff

Ik zou graag ook wel even mijn wagen op de brug willen hebben om te kijken hoe het staat met het onderstel. Ik weet dat de draagarmen enzo goed zijn, maar wil toch even kijken voor de zekerheid of er niet een hoes vervangen moet worden. En der hangt een kabeltje los onder mijn auto die weer even vast gezet moet worden.

Hopelijk is het mogelijk! ;)

Jrkalf alvast bedankt!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

jgvdv

ahum er is gemeld hopenlijk dat er geen brug aanwezig is  :eusa_whistle: :eusa_whistle: er zijn vast mensen die oprijdbokjes meenemen..
760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

rpakuypers

Citaat van: jgvdv op 20-05-2010 00:19:37
ahum er is gemeld hopenlijk dat er geen brug aanwezig is  :eusa_whistle: :eusa_whistle: er zijn vast mensen die oprijdbokjes meenemen..

Ik neem de mijne wel mee ...........

Groet,
Roger

Jeff

Maakt niet uit! Je kan ook niet alles hebben toch ;) Maar blokjes zijn wel handig.
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Robster480

Bokjes neem ik ook wel mee + een wat grote krik :)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

850estatetdi

en ik kom zaterdag niet met de grijze 855 tdi maar met me nieuwe 854 tdi :eusa_dance:

ulkeman

ik kan niet komen omdat ik ook bij boeren aan het werk ben..... tis super druk met al dat gemaait gras helaas tot de volgende meeting :eusa_dance:

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

KMvrtr

Citaat van: jgvdv op 20-05-2010 00:19:37

Toch goed dat je het zegt. Ik ken de PKKK nog van de oude locatie bij Kees. Daar hadden we wel een brug.
Ik zal de garagekrik + assteuntjes wel in de auto gooien, en mijn gewone gereedschap uiteraard.

Is er toevallig iemand aanwezig die ervaring heeft met het vervangen van handremkabels?

Hans Duiven

Morgen onder voorbehoud inmiddels, daar een Zeeuw hier een hondenrek en rolhoes
komt afleveren als hij morgen naar Giethoorn afreist.

D'r zit nog geen vaste tijd aan vast.

Hans

Robster480

Citaat van: Hans Duiven op 21-05-2010 15:42:13
Morgen onder voorbehoud inmiddels, daar een Zeeuw hier een hondenrek en rolhoes
komt afleveren als hij morgen naar Giethoorn afreist.

D'r zit nog geen vaste tijd aan vast.

Hans

Das jammer dat je niet weet hoe laat ie komt..
Je zou hem ook naar Emmeloord kunnen laten komen? ;)
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>