"Van Ster naar T-5R"

Gestart door beunmaat, 08-04-2010 18:32:02

Vorige topic - Volgende topic

beunmaat

Citaat van: maruska op 22-10-2012 20:07:56
de groene staat wat hoog op de pootjes wouter ;D

Ja, het lijkt wel een XC ;D

LQDI

Ben blij dat ie in goeie handen is. Ziet er super uit ;)

beunmaat

Wie heeft er een linker aandrijfas liggen van een 20klepper uit 95?

UserID6342

Ja, wij !  PB Arjen850 maar eventjes dan heb je 'm zo !

beunmaat

Citaat van: Dirk342 op 23-10-2012 23:11:39
Ja, wij !  PB Arjen850 maar eventjes dan heb je 'm zo !

Hey Dirk! Bedankt voor je reactie. Ik ga morgen eerst even hier in zeeland zoeken, mocht dat niks worden dan regelen we iets!

Even het complete verhaal:
Gisteren ging ik even om sigaretten bij de supermarkt en toen viel het mij op dat bij een bocht naar rechts een bonkend geluid linksvoor tevoorschijn kwam.
Vandaag eerst lekker een dagje geklust bij Arjen in zijn huisje.
Naar huis gereden met het bonkende geluid en ik begon mij er al zodanig aan te ergeren dat ik thuis gelijk het linkervoorwiel ervan af heb gehaald om eens te kijken wat er nou mis is.

Nu had ik zelf een kapot wiellager, draagarm rubber of fuseekogel verwacht.
Maar wat schetst mijn verbazing....Mijn aandrijfas is dus gewoon in tweeen gebroken!

Ik heb geen idee hoe dit is gekomen, morgen ga ik een andere as steken.
Hopelijk is het wiellager niet kapot..maar ik vrees dat daar ook wel het een en ander mis mee is.

thuur

Vastgedraaid met 22.000Nm?

Gr :eusa_shifty:

beunmaat

Citaat van: thuur op 24-10-2012 01:31:57
Vastgedraaid met 22.000Nm?

Gr :eusa_shifty:

Zou kunnen, maar waarom breekt die as dan pas na zoveel maanden/jaren? Ik heb eigelijk geen idee of bij die rode ooit een wiellager is vervangen.

elianmars

beunmaat

Ooh ik had het nog niet gemeld dat er een verse as en een nieuw wiellager in de rode zitten. Dus dat is ook weer gefixt.

Ook heb ik zeker 3 weken veel plezier van mijn bumperlip gehad, afgelopen week heb ik hem in 4 stukken gereden.
Misschien is het nog te fixen, maar die kans is klein ;D

maruska

bah, zonde... stoepje te ruig genomen ? of vast komen te zitten in de blubber ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Wil je niet nog een mooie dubbele uitlaat onder de 850 ? Volgens mij heeft maruska onder de automaat banaan nog een mooie dubbele brulpijp

maruska

het wordt tijd dat die zeeuwen een stalling gaan maken, dan kan ik daar tenminste die gele hokken kwijt ;D
T-5R

Taranis

A 150 euro per auto per maand valt daar over te praten :eusa_whistle:

maruska

gelukkig is de grond daar niet zoooo duur Ronald :)
T-5R

Taranis

Als jij 397 euro ex btw per M2 'niet zoooo duur' vindt, stel ik voor dat jij het koopt ::)

Wil een stukje grond achter m'n huis erbij kopen, maar voor deze prijs echt mooi niet  :eusa_snooty: