Blogje van Arjanestate z`n T5

Gestart door Arjanestate, 10-04-2010 18:18:12

Vorige topic - Volgende topic

Arjanestate

Hoi Joost, bedankt. Nou dan gaat dat schild bij het oude ijzer  ;D

M`n vriendin zei net nog tegen me dat mijn schoonzus nog een vignet voor Zwitserland had liggen voor me :eusa_doh: :eusa_wall: Nou, dan gaan we heen via Oostenrijk en terug via Zwitserland, wat een luxe.

Weet iemand nog een leuk hotelletje voor de heenweg in Oostenrijk?
854 T-5 ROOD 1994

elianmars

Het hitteschild van mijn wagen ligt ook ergens in de werkplaats stof te vergaren  ;D

Je zou bij Ivo langs kunnen gaan om te overnachten, mocht hij zin, tijd en/of plaats hebben.

wepster

Citaat van: elianmars op 08-09-2010 21:25:25
Het hitteschild van mijn wagen ligt ook ergens in de werkplaats stof te vergaren  ;D

Je zou bij Ivo langs kunnen gaan om te overnachten, mocht hij tijd en/of plaats hebben.

de brenner is een beetje uit de buurt marcel om even een nachtje bij ief te verblijven ;D

oja ik ben er wel een komplete week vanaf 2 oktober en ben bang dat het dan verdomd gezellig gaat worden en dat mijn fobie voor oostrijk meteen over is ;D

elianmars

Citaat van: wepster op 08-09-2010 21:27:48
Citaat van: elianmars op 08-09-2010 21:25:25
Het hitteschild van mijn wagen ligt ook ergens in de werkplaats stof te vergaren  ;D

Je zou bij Ivo langs kunnen gaan om te overnachten, mocht hij tijd en/of plaats hebben.

de brenner is een beetje uit de buurt marcel om even een nachtje bij ief te verblijven ;D

Je moet er wel wat voor over hebben, hè  ;D

Arjanestate

Zo, eindelijk weer eens iets te plaatsen in mijn BLOG,
ik heb vandaag een 855 TDI opgehaald, kleur is DOP, ziet er nog redelijk netjes uit van buiten, van binnen is ie super netjes, nooit in gerookt, bestuurdersstoel is nog helemaal strak affijn de foto`s volgen. kmst is 406000.

To do list :
diesellucht onder de kap traceren en repareren
de blower wil niet meer uit (alleen door de zekering te verwijderen)
onderhoudsbeurt
Gaik de luxe platen,

NB ik denk dat ik maar een nieuwe topic ga starten omdat dit niets met een T5 te maken heeft ;D
854 T-5 ROOD 1994

Lampje

Citaat van: Arjanestate op 07-06-2010 10:51:23
Ik heb via marktplaats een silicone slangset besteld voor mijn T5, het wordt een blauw setje van chargertech, voor 150 Euro. Ik zal er meer van laten horen zodra ze erop zitten.
Ze wisten in ieder geval al dat er twee versies te verkijgen waren, dus ik verwacht dat het in één keer goed geleverd gaat worden. Nu nog hopen dat er nieuwe slangklemmen bij zitten, was ik vergeten naar te vragen maar goed.

Ik heb bij Chargertech ook een setje turboslangen besteld, maar ook een zetje koelslangen laten maken van mijn model. Alles in één keer fris!