Realistisch? (moderne Volvo's op '850')

Gestart door Turbobiker, 13-04-2010 10:02:39

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Misschien eens een tijdje op proef een aparte rubriek aanmaken. als er geen of erg weinig belangstelling is kan je het altijd weer dichtzetten of verwijderen

Ludo

Citaat van: razorx op 15-04-2010 19:34:07
Het leuke van dit forum zijn de leden.
Waarom niet een aparte rubriek voor die roffels.

Ja maar er is toch al een forum voor de Volvo xx? Ja maar niet zo leuk of actief.

Wij, "850 leden", kunnen er toch niks aan doen, dat die "nieuwe leden", geen leuke/actieve mensen zijn. ???

;D

Duell

Citaat van: coyote1980 op 15-04-2010 17:13:21
Vernieuwing heeft er niets mee te maken, elk forum heeft een doel en dat doel moet vastgesteld worden.

Staat de Volvo 850/X70-classic centraal? Dan moet je nieuwere Volvos niet toestaan.

Staan de mensen die (ooit) een Volvo 850/X70-classic hebben (gehad) centraal? Dan kun je wel voor alle voertuigen subtopics gaan aanmaken. Het spijt me, maar topics over de 480, C30, V50 (en ook V70N) hebben hier weinig te zoeken. Af en toe een dergelijk topic is best grappig, maar op een gegeven moment zal dat erg populair worden ten koste van de 850/X70-classic eigenaren... Je moet ergens een grens trekken, en dat is op dit forum (nu nog) 850/X70-classic, persoonlijk ben ik ervoor om zo'n grens te handhaven, want waar trek je anders de grens? V70N(N(N)) ook? Dan mag de S60 natuurlijk ook, en dan mag.... En de klassiekers dan? Je gaat simpelweg de functie op je nemen die volvo-forum eigenlijk al heeft.

In pricipe ben ik het wel met je eens Coyote, als je gaat uitbreiden dan kan je ook geen grens trekken.
En als je een 850/X70-classic forum bent moet je ook met modereren met dat in gedachte.
Het feit dat er mensen rond hangen met een andere auto is geen probleem. Maar specifieke topics over andere Volvo zouden hier gewoon niet horen.

En natuurlijk kan je uitzondering hebben als topics over "Leuke Volvo foto's" ofzo.

Maar het is en blijft een Volvo 850/X70-Classic Forum.

Mag ik mijn pol nog aanpassen?  :-[

mevita

Wat wil je aanpassen dan?

gr mevita

Duell

Citaat van: mevita op 16-04-2010 10:34:17
Wat wil je aanpassen dan?

gr mevita

Ik ben van mening veranderd  :)

The Saint

De poll is er iig duidelijk over..
No shirt no shoes, no pinball

darius

Dit forum moet mee evolueren met de 850 en zijn stijgende leeftijd en daarbij behorende problemen, niet met nieuwere modellen  :eusa_whistle:
No show, only go.

tackle

ik zie niet in waarom niet, er zijn op dit forum zat piccas en topics te vinden waarin een 343 of een s80 figureerd

Turbo-Geek

De poll is erg duidelijk zoals al 20x is aangegeven.
Mischien helpt het ook als er sterker wordt gemodereerd op al dat slappe gelul tussendoor.
Je kent het wel, de 10.000'den kudo's heen en weer en het Offtopic geneuzel dat in de verste verte niks meer te maken heeft met Volvo's en ook niet eens met auto's.
Er zijn zelfs posters die op auto gebied helemaal NIETS bijdragen en het meer als een gezellige huiskamer zien.
Natuurlijk is er sprake van Evolutie maar de 850 serie is nog lang niet afgschreven en we hebben nog lang niet alle kennis vergaard op op een fatsoenlijke manier gedocumenteerd zodat we het terug kunnen vinden, kortom nog genoeg gespreksstof.
Ik kan genieten van zaken die soms niks met Volvo 850 te maken hebben, als het maar met auto's te maken heeft dus ik keur het per definitie (de nieuwe generatie) niet af maar het gelul over een nieuwe kinderfiets hoort hier mijn inziens niet thuis.
En probeer al die gelegenheids leden te weren. Ze duiken op uit het niets, hebben nooit iets bijgedragen, ff 10 posts en dan een gratis advertentie en daarna nooit meer iets posten.
Gooi het aantal posts omhoog naar 50 ofzo.

Resume:

- 850 forum behouden
- met gezonde mate open staan voor auto gerelateerde informatie (ook buiten het Volvo merk, kan je soms nog wat opsteken)
- minder slapgelul
- Selectiever omgaan mbt plaatsen advertentie (50 posts oid)
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------