rem upgrade

Gestart door franklin, 08-05-2010 11:43:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

franklin

Hallo allemaal

ik heb een vraag ik wil volgende maand nieuwe remschijven en blokken op mijn auto laten zetten
ik bezit een volvo 850 2.5 20v estata voor 60 mm verlaagd met koni geel schokbreken en achter is die 40 mm verlaagd
naar mijn weten zitten er op dit moment de standaard schijven op dus 280 mm ik wil deze upgraden naar 302 mm wat raden jullie mij aan, ik rij op 17" pegasus R velgen  eventueel zou ik ook nieuwe klauwen willen hebben en die laten spuiten in de kleur rood

ik hoop dat jullie info hebben voor mij

Gr. Franklin

Sbv

Waarom zou je nieuwe klauwen willen ? de huidige kan je gewoon gebruiken bij 302 remmen. Je moet enkel andere schijven hebben en grotere brackets om de klauwen op vast te zetten.
Rood spuiten is prims zelf te doen. Wiel eraf halen, de boel goed schoonmaken/ontvetten en met rode verf schilderen/spuiten.(denk aan het afplakken van remschijf bijv.

franklin

ja spuiten kan ook 

maar waar kan ik die brackets krijgen schijven is het probleem niet en de blokken ook niet staan er genoeg te koop en diverse merken maar alleen die brackets kan ik nergen vinden

Ludo

Ik weet niet waar je hebt gezocht, maar bij de Volvo dealer vind je ze vast wel.  ;)

KIM

Je moet de oude brackets wel inruilen op de nieuwe; hou daar even rekening mee.
Volvo hanteert daarvoor namelijk een ruilsysteem.

franklin

welke schijven raden jullie mij aan zowel voor de voorkant als de achterkant en welke blokken

thuur

Citaat van: franklin op 09-05-2010 10:29:48
welke schijven raden jullie mij aan zowel voor de voorkant als de achterkant en welke blokken


Het zijn maar 8 pagina's, daar ben je zo doorheen gebladerd:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/board,17.0.html


Gr ;)