Schade!

Gestart door Emiel, 02-04-2004 21:29:00

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Sta ik vandaag lekker relax aan een 240 te sleutelen, komt er een collega van het magazijn naar me toe met de mededeling dat ik maar even naar mijn mooie net gepoetste auto moet gaan kijken, ik dacht eerst wat een rare 2 april grap, bleek het helaas harde waarheid te zijn. Een Mitsubsidie Canter (zo'n lichte vrachtwagen) van de kringloopwinkel, die bij de bezinepomp stil stond, is gaan rollen, de drukke weg overgestoken, fietspad over en zo op het parkeerterrein tegen het achterscherm van m'n 850 aan, en dat terwijl de bestuurder lekker een broodje binnen in de pomp aan het eten was.
De schade: het rechter achterscherm is bij het achterlicht zo diep ingedrukt door de laadlift van de Canter dat er een scheur van ongeveer 5 cm lang in de lak zit. De achterspoiler heeft het 'tikje' ook niet overleeft. Nu rijd ik rond met een dichtgeplakte achterkant, lang leve ducktape! Benieuwd wat de schadeexpert zegt.....

Emiel :(

De uil

Balen man, maar misschien wordt de auto nu weer helemaal gespoten?  En wel goed dus....

Geert-Jan

Ai :o

Das pijnlijk.

Nu maar hopen dat ze de 850 weer top in orde brengen en hem niet "totalloss" verklaren.
Lijkt mij een behoorlijk duur grapje.

Veel sterkte ermee.

Volvo850Club lidnr.0504409

denkweb

2500 eurie zit je zo aan als ik allemaal lees... hoe jong is je OUDto? 1992?

Zal er wel om hangen...

Emiel

Yep, uit '92 komt ie.  De definitieve schade blijkt nu te bestaan uit: linkerachterscherm, spoiler, achterlicht en de bumperstrip :(.

Emiel...

Ben

Die Canter 'chauffeur' gaat dat toch wel betalen !

Emiel

Zeker weten!

Emiel

Emiel

Goed, auto is vorige week terug gekomen van de schadehersteller, geen nieuw achterscherm, ze hebben het heel netjes weg weten te werken. Schade was geschat op een 1650 euri's. Vervolgens dacht ik, als ik nou toch geld beur kan ik eigenlijk meteen goed doen. Dussss.......

Daklijsten (Rima)
Linker achterlicht (Rima)
Glt achterspoiler (Incourant bij dealer, scheelt wat pesos)
3e remlicht voor in spoiler (Ook incourant)
Bumperspoiler voor (inc)
en alle bumperstrips, omdat die erg grijs en lelijk waren geworden, en ja die waren ook incourant.
Dus aardig goedkoop m'n auto een ander aanzicht gegeven.......:)

Emiel:)

Emiel