kachelmotor bromt c70 2002

Gestart door t5play, 21-04-2010 12:56:18

Vorige topic - Volgende topic

t5play

Mijn kachelmotor maakt de laatste tijd steeds vaker een brommend geluid. Heb het interieur filter al vervangen, maar het mocht niet baten. het gekke is dat ie soms ook gewoon normaal draait, geruisloos dus.

maar goed, ik ga denk ik toch de motor vervangen. de bosch route ken ik al, maar daar moet het een en ander aangepast worden dus die laat ik ff liggen. Heb al met de sloop gebeld, prijs: 75 euro....ik koop liever een nieuwe. wat denken jullie van de volgende:

http://www.volvo-parts.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=1000_1014&products_id=2676

gewoon doen?

elianmars

Ik denk dat dit een imitatie is (scantech), maar je zult voorlopig wel weer een windje door de wagen hebben waaien.

Gewoon doen, dus.

t5play

yes! ik heb n antwoord ;) imitatie is in principe geen bezwaar, als ie het maar doet de komende paar jaar. bedankt!

jberg

bij mij doet bromt ie ook, maar als ik m op interne ventilatie zet niet, ik denk zelf dat de klep die schakelt tussen intern en extern niet helemaal meer sluit en blijft resoneren in de luchtstroom

zet m is op interne ventilatie en kijk of t dan weg is

gr jw

t5play

ik heb daar inderdaad wat mee gespeeld maar het gebrom blijft,ongeacht de standen. Maar als het gebrom weer terugkomt ga ik nog eens een keer kijken,je weet nooit.