maatvoering wielen

Gestart door nauticbluepearl, 06-02-2004 13:12:05

Vorige topic - Volgende topic

nauticbluepearl

wie kan mij vertellen op welke volvo 6,5J 15 et 43 wielen, 5 gats passen?

Ik had ze verkocht en de koper komt ze terugbrengen omdat ze niet onder zijn wagen (940?) passen

Ik heb net de autotrader autogids geprobeerd en die geeft alleen bandenmaat geen velgmaat.

vooral de et waarde lijkt van belang, ik ga ervan uit dat et25 wel gepast had?

Dus welke volvo's kunnen deze (toendertijd...)  brede wielen wel hebben zonder aan te lopen op de veerpoot

Alvast dank, Edwin

BenC70ES

Je kunt ze wel laten passen door spacers... in Zweden zetten ze vaak 850 T-5R of R willen op oudere 740/940's met spacers tussen.

Of dit goed is, dat is een andere discussie  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

BenC70ES

Op S80, S60 en V70 II passen ze ook zonder problemen... nieuwe S40 volgens mij ook.

Reitse

S40 is 4-gaats toch?

BenC70ES

Citeernieuwe S40

;D

Oude is inderdaad 4 x 114,5 mm , nieuwe is 5 gaats, k vermoed ook 5 x108 zoals de rest...

Reitse

Citaat van: BenC70ES op 07-02-2004 19:31:27
Citeernieuwe S40

;D

Oude is inderdaad 4 x 114,5 mm , nieuwe is 5 gaats, k vermoed ook 5 x108 zoals de rest...
whoopsss.. sorry :-[
Ff niet goed opgelet :)

nauticbluepearl

BenC70, Reitse en Ludo, bedankt voor de info.
vandaag heb ik ze terug dus zet ik ze met deze type's erbij op volvomarktplaats.
(Meer reclame zal ik niet maken want dat zal hier wel niet op prijs gesteld worden)
PS. zilverkeurig 24 v-spaaks 6,5J15ET43

nauticbluepearl

heren, de oorspronkelijke koper op wiens 940 ze niet passen gaat velgen voor velgen ruilen bij een 850 handelaar. Ik ber er dus toch met eer vanaf gekomen.
Edwin