Lekker hoor

Gestart door thecrew, 11-02-2004 20:40:17

Vorige topic - Volgende topic

thecrew

Heb je net een v70 gekocht en ben je er superzuinig op, parkeerd zo'n huisvrouwtje die het leven al niet meer zo leuk vindt haar autodeur in jouw auto. Lekker hoor, witte streep op je deur en natuurlijk geen briefje meer. ( Wist wie er naast mij stond. Gezien bij uitstappen ) Toch jammer dat er mensen zijn die geen respect hebben voor andermans spullen. Grrrr ??? ??? >:( >:(

Spim

Kan ook zijn dat ze een waas voor dr ogen had.
Met een beetje geluk kan je het er nog uitpoetsen...........,
die witte streep op je deur.

thecrew

Ach je kent het wel, handen vol boodschappen, kids die zeuren en een kerel de niks doet, en de krulspelden die te strak zitten. ;D

Peth©oni

Daarom  kijk ik ook altijd vooruit waar ik mijn auto neer zet....
of in file of op een hoek van een parkeer-batterij....

maar ja gedane zaken,  >:(

Pim_V70T5

Ik heb dit twee weken geleden gehad forse deuk in voor- en achterportier. Zo fors dat er achter voor de veiligheid maar een nieuwe deur in is gezet (zijn golf uit 1978 had helemaal niets). Maar wel een briefje alles zelfde avond nog geregeld hulde. Jonge jongen van 18 jaar was de tweede keer in ander halve maand dat hij dit had en net 3 maanden zijn rijbewijs. Er zijn dus nog wel nette mensen en een ongeluk kan iedereen gebeuren.

Misschien moeten de rijopleidingen meer aandacht besteden aan in- en uitparkeren? want als je er op let hebben erg veel auto's deuken van een ander.

sneller dan een nieuwe V70R

De uil

Hoe wist jij trouwens dat het een huisvrouwtje was???
Overigens sterkte, dit zijn rotstreken....

thecrew

Citaat van: De uil op 12-02-2004 21:35:00
Hoe wist jij trouwens dat het een huisvrouwtje was???
Overigens sterkte, dit zijn rotstreken....

2 Jengelende kids en nors kijkend vrouwtje met AH tas stapten net uit toen ik ook uitstapten. Als je erbij staat zijn ze wel voorzichtig. Toen ik bij mijn auto terug kwam was die ouwe witte fiesta al weg met een streep achterlatend. Heb hem vandaag gecleanerd en je ziet er bijna niks meer van. Alleen nog een miniscul deukje  :-[ :-[ :'( :'(

denkweb

weer die AH gangers he...