Accu leeg ---> radio geeft error EEEE

Gestart door sandekuijl, 26-04-2010 22:13:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sandekuijl

Beste Volvo-lovers,

De eerste keer in mijn leven dat ik een vraag stel op een Volvo - forum. Ben benieuwd...

Gisteravond mijn contact aan laten staan. Vanochtend accu leeg, na laden van de accu gaf de radio (originele Volvo radio met 5 CD Wisselaar) een error : EEEE. Nu gaan wij over 3 dagen een lange vakantie rit  naar Frankrijk maken, e nde kinderen zingen zo leuk mee op Kinderen voor Kinderen. Hoe vertel ik hun mama, dat de radio niet meer werkt??

Dus jullie hulp/tips zijn heel heel welkom!

Hoop dat een van jullie me kan helpen,

bedankt,

Groet
Sande

rifwachter

#1
Hallo Sande,

Over wat voor radio hebben we het, type ?

Heb je een code bij de radio gekregen ?

EEE houd in dat de radio vergrendeld is, je zou 3 keer de verkeerde code hebben ingetoetst.

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

sandekuijl

Hallo Rifwachter,

Heb inmiddels gelezen, dat ik de code op kan vragen bij Volvo.

Maar naar mijn weten, gaf de radio gelijk al EEE aan na starten. Heb geen verkeerde codes ingetoetst (in de eerste instantie, daarna ga je toe drukken, en uiteindelijk misschien zelfs een beetje meppen (sorry Volvo''tje).

Bedankt voor je reaktie, ik vraag de code wel op bij Volvo, dan komt t vast goed.

Sande

pwaes

Citaat van: sandekuijl op 26-04-2010 22:26:53
Hallo Rifwachter,

Heb inmiddels gelezen, dat ik de code op kan vragen bij Volvo.

Maar naar mijn weten, gaf de radio gelijk al EEE aan na starten. Heb geen verkeerde codes ingetoetst (in de eerste instantie, daarna ga je toe drukken, en uiteindelijk misschien zelfs een beetje meppen (sorry Volvo''tje).

Bedankt voor je reaktie, ik vraag de code wel op bij Volvo, dan komt t vast goed.

Sande

Volgens mijn heeft EEEE betrekking op je wisselaar. Doet je FM gedeelte het wel?? Of start hij helemaal niet op... Je moet inderdaad wel een radiocode intoetsen voordat hij uberhaupt aangaat.

rifwachter

Als er iets mis is met de wisselaar dan zie je meestal "error" in het scherm staan.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

thuur

Kun je de radio (type ???) wel aan en uit zetten?

Anders nog even de stroom eraf.


Gr ;)

pwaes

Citaat van: rifwachter op 26-04-2010 22:31:57
Als er iets mis is met de wisselaar dan zie je meestal "error" in het scherm staan.

Bij mij was het (na het vastlopen van de wisselaar) EEEE in ieder geval. SC801 was het radiotype.