ervaring met flex wipers

Gestart door jackrabbit, 15-11-2010 21:05:57

Vorige topic - Volgende topic

jackrabbit

Iemand ervaring met de goedkopere flex wipers (bijv. 10 euro p. stuk bij ET). Heb zelf de Bosch Aerotwins op m'n V70 gehad en dat beviel goed maar die zijn ook aardig aan de prijs. Ben nu op zoek naar een nieuw setje.

verburgh

Ik heb ze ook geen problemen ;) alleen ik gebruik ze niet veel ;D

francois

hoor goed dingen over die van heuts  7 a 8 euro per stuk

tackle

die van de aldi. geweldig!

jackrabbit

Heb de Flexwipers bij Heuts gekocht en na een aantal regenachtige kan ik zeggen dat ze perfect bevallen. Even kijken hoe lang ze goed blijven.

Jasper Boven

In Duitsland je bosch wissers bestellen loont ook. Zie eBay.

cas

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Jack v

Zeg dat niet t esnel Cas, Ik heb twee week terug een paar ruitewissers van de Lidl gekocht voor €7,- gewoon om te proberen maar ik moet zeggen ze zijn beter dan die van Bosch die er op zaten. Kwa levensduur moet het nog blijken maar geen angstig gepiep en de ruiten zijn goed schoon ook boven de 120km.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

StefanCJ

Ik heb de Aerotwin van Bosch via e-bay besteld. Prima wissers, piepen niet, wissen erg strak en zijn niet zo duur.

Wat mij betreft prima dus.

;)

broer

Bij de Action voor 2,99. Dat moest ik toch proberen, helaas waren de 53 cm wissers uitverkocht damn!
Het aansluitgebeuren is wel een beetje lomp qua kunststof maar daar zie ik niks van vanuit mijn pov

edet: en let maar niet op de rommel en de sluikreclame  :eusa_whistle:

Bas850

Van de Action er ook op gehad aan de achterkant maar als ze er even opzitten gaan ze een deel vergeten te wissen. Dat gedeelte zit precies in het midden van je achteruitkijkspiegel dus erg irritant.
"to finish first, you first have to finish"

volvlo

Ik heb die van de Action er ook op gehad,maar snel verwijderd.
Ik vind dat het lomp staat , zo'n dikke bevestiging van de wisser.

spijky

Setje aero van Valeo erop gehad, begonnen al erg snel weer te strepen, ik ga nu de aero's van bosch proberen.

Een aero wisser achter monteren zie ik het nut niet van in. Wat heeft het voor zin om een wisser met windvleugel constructie op de achterruit te monteren.

Achteruitrijraces zijn er niet meer zo veel. das iets van vroeger  ;D
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

innocenti

Citaat van: spijky op 31-01-2011 21:03:39
Setje aero van Valeo erop gehad, begonnen al erg snel weer te strepen, ik ga nu de aero's van bosch proberen.
Een aero wisser achter monteren zie ik het nut niet van in. Wat heeft het voor zin om een wisser met windvleugel constructie op de achterruit te monteren.
Omdat sommige mensen dat mooier vinden.

Daar ben ik er een van ;)

The Demon

Ik gebruik hem alleen maar om naar bumperklevers te zwaaien  ;D

Groet,
The Demon.