Trekhaak 850

Gestart door RonnieDuck, 25-02-2004 12:25:50

Vorige topic - Volgende topic

RonnieDuck

Ik zit er over te denken om een trekhaak onder mijn 850 sedan te laten plaatsen!!! Eerst even wat vraagjes???

Ik wil een afneembare volvo trekhaak natuurlijk, weet iemand wat ze nieuw kosten???

Is zoiets zelf te plaatsen met een beetje technisch inzicht?? of doet de volvodealer dat erbij??

Weet iemand er eentje 2ehands???

Past die van een 850 estate ook of moet ik perse een sedan uitvoering?? Hoe zit het met die van bv een 480,  460 e.a. modellen???

Wie o wie???

Mvg Ronald
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

HanH

Als je een standaard trekhaak laat monteren ben je rond de 400 euro kwijt, een brink of basal ofzo..... een afneembare zal qua prijs richting het dubbele gaan..... een gewone trekhaak is ook handig, ze zitten
niet meteen op je bumper als er iets gebeurd! Veel robuster.
Trekhaak is type afhankelijk van een estate of 460 oid past niet.

denkweb

Tweedehands zijn ze af en toe op marktplaats.nl te vinden voor rond de 100 euro.

s©ub@

als je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geluk hebt...

wel ff bij de automaterialenzaak zo'n "plug&play" kabelsetje halen; kun je mooi tussen je bestaande kabels inklikken dus nooit storing en de indicatielampjes op het dashbord werken dan mee...
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

denkweb

Plug en Play?? Ammeniksniet... origineel (ik mag immers ook geen Opel antislipmatje in mn pennenbakje hebben!)

855-Champagne

Weet je wat z'n setje kost, laat dan maar even het lampje op het dashboard branden.
Heb zelf op marktpl 120€ betaald monteren als je handig bent is goed te doen al moet de bumper er wel af.
Oja een plug en play set 65€ universeel 9.50€

RonnieDuck

Ben even aan het rondkijken, was vanmorgen bij kwik fitt. Bosal trekhaak, met plaatsen 403,- euries. Maar ik begrijp dat zelf doen best mogelijk is, ligt er eigenlijk al een plug en play stekker in de auto gemonteerd

denkweb

Bosal is wel netjes... mn schoonpa heeft er eentje (nieuw) onder zijn V70N laten zetten ergens bij Zevenbergsche Hoek in de buurt voor 350 euro...

Gerrit1961

zoeken en voor € 50,00 ca: 2 jaar terug gevonden incl kabelboom.

bij Nordicar er onder laten zetten (heerhugowaard) Kosten € 50,00

en dat voor een trekhaak orgineel volvo koopje, vond ik.
zondag te bewonderen bij meeting AMSTERDAM.
heb nog een montage schema (kopy) van deze trekhaak en een electra schema (kopy) zal het voor de liefhebber mee nemen.

Groetjes

Gerrit

denkweb

VliegendeBaksteen

Je mag de mijne wel hebben voor een zacht prijsje als je handig genoeg bent om 'm eronder vandaan te krijgen  ;D
Ik gebruik 'm toch niet en dit bespaart me weer verzoekjes van vage kennissen voor verhuizingen en boedelbakjes enzo...  ;)

RonnieDuck

Ik heb je prive gemaild baksteen!! Heb uiteraard wel interesse??? mail mij anders even.

Mvg Ronald

VliegendeBaksteen

Hij is er inmiddels af. Einde topic...