T-5R + XC70 maartendeb

Gestart door maartendeb, 28-04-2010 17:44:09

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Dit is niet mooi Maarten, dit vind ik HET mooiste wat er ooit is geleverd, staat echt super :eusa_clap:

maruska

mooi werk Maarten ! Ik zie wel dat er in de loop van de tijd steeds meer aan je sleutelbos is komen te hangen ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

big ben

Staat 'm goed Maarten  :eusa_clap:..........

ik moet ook nog  :angel:

Matthieu123

Damn.. erg mooi inderdaad. Stieken zou ik zoiets toch ook nog wel willen.. samen met een mooie pookknop.

Is die middenconsole bij een AT anders dan bij een MT trouwens?

henry classic v70

Wederom Maarten staat errug mooi!! en combineert perfect met Garnet Red..
Heb je weer de kassabonmethode gebruikt..?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Mooi hoor Maarten en dat donkere hout staat altijd erg mooi (vind ik dan) in een auto.

Taranis

Ik zal wel een andere smaak hebben, maar ik vond dat aluminium eigenlijk mooier  :eusa_shhh:

Wel respect dat je 't er zo netjes krasvrij uit weet te krijgen, ik was daar minder goed in ;D

The Volvoboy

Heel mooi! Al vond ik de eerste foto ook errug mooi hoor...
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

M a r c

Netjes gedaan, al vond ik dat aluminium het mooiste  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

StefanCJ

Erg mooi, maar dat alu was inderdaad ook errug mooi.

:)

maartendeb

Thanks guys! Ja ieder z'n ding, vind het aluminium ook erg mooi hoor. Was het maar net zo makkelijk te wisselen als de grille ;D

@Henry: ik heb het met vaseline geprobeerd maar de schroefjes waren net te zwaar. Aangezien ik geen magnetische bitjes heb, heb ik er weer lekker stukjes kassabon tussen gestopt, werkt nog steeds perfect ;D

@Matthieu123: nope!

mehn

Als er dan al hout in moet is dit iig de mooiste oplossing. Een beetje hetzelfde als bij de 850; alleen het donkere "T-5R hout" is mooi.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

henry classic v70

Citaat van: maartendeb op 18-03-2012 16:06:56
Thanks guys! Ja ieder z'n ding, vind het aluminium ook erg mooi hoor. Was het maar net zo makkelijk te wisselen als de grille ;D

@Henry: ik heb het met vaseline geprobeerd maar de schroefjes waren net te zwaar. Aangezien ik geen magnetische bitjes heb, heb ik er weer lekker stukjes kassabon tussen gestopt, werkt nog steeds perfect ;D

@Matthieu123: nope!

...je was het kennelijk nog niet "verleerd" dat je het ook al in 't donker doet ;D
Is de derde keer dat je het wisselt toch?
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

Ik hou helemaal niet van "hout" in de Volvo's. De aluminium uitvoering vond ik het mooist.

Maar ieder z'n meug  :eusa_angel:

BenB

Netjes man!!! Echt mooi..vooral als je het zo van voren ziet! Maar alter3 alu vind ik veel mooier  :eusa_whistle:

Ga je hout snel even in het echt bekijken  ;D

Gr. Ben