Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: knoopie op 26-09-2010 20:55:24
Citaat van: elianmars op 26-09-2010 19:36:36
Citaat van: knoopie op 26-09-2010 19:27:24
Citaat van: elianmars op 26-09-2010 17:46:16
Citaat van: knoopie op 26-09-2010 17:11:45

heb je je boven demotorkap je gezicht gewassen, t'heeft bij ons niet geregend van daar.....
:D

Het heeft hier vannacht geregend. Door de waxlaag blijft het op de wagen liggen ;)

ja....en bedankt je had nog tijd over hé.....
:D

??? Ik nie snap nie?  :eusa_think:

Citeer« Verzonden aan: knoopie Gepost op: 16-09-2010 23:20:42 »
« Je hebt dit bericht doorgestuurd of beantwoord. »     

--------------------------------------------------------------------------------

Ola Ricardo!

maar ik heb écht geen zin om te poetsen   

Groetsels!!

;)

Ik heb ook niet gepoetst, hoor. Ik was de wagen ongeveer 1 keer per week in de wasbox en als laatste gaat er dan een laagje vloeibare wax overheen  ;)

knoopie

op afstand lijkt het nog wat bij mij maar je moet niet te dicht bij komen......
ik weet wat ik nog moet gaan doen  :eusa_whistle:

ps : de bladzijde's van je weblog gaan echt snel man....

;)

elianmars

Morgenochtend ga ik de wagen laten uitlijnen. Op het moment staat het stuur niet helemaal recht , na het vervangen van de stuurkogels. Ook is er bij een bepaalde snelheid een trilling voelbaar.
De wagen moest sowieso nog worden uitgelijnd na de verlaging :eusa_shhh:

)()()sT

Ja inderdaad... die van mij ook nog steeds  ;D :eusa_eh:

Chris

Citaat van: )()()sT op 27-09-2010 11:08:07
Ja inderdaad... die van mij ook nog steeds  ;D :eusa_eh:

En hier nog een...

ed

Ik heb de mijne ook verlaagd afgelopen week en moet ook nog uitgelijnd worden. Ik doe dat altijd zelf. Is zeer makkelijk bij de N omdat de spoorbreedte voor en achter gelijk zijn. Is snel verdiend!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

elianmars

Vandaag de wagen laten uitlijnen. Stond, zoals ik al dacht, niet goed. De voorkant lag niet lekker vast, spinnende wielen, was niet fijn.

Na het uitlijnen kan ik weer trappen, zonder dat de neus vreemd doet. En het stuur staat weer recht, zoals het hoor.

Niet alleen de sporing is afgesteld, ook de wielvlucht is afgesteld aan de voorkant. Die stond ook niet goed. Sander en ik hadden al door dat er best wel wat speling in zit, als de twee bouten van de veerpoot los gedraaid worden. Daar is dus wel degelijk wat aan af te stellen.

Ook rechtsachter was de sporing niet in orde. Dat verklaart ook de scheef afgesleten band, waar Misha zo blij mee was  ;D

Ik had geen zin om m'n desktop aan te zwengelen om te scannen, dus heb ff een foto gemaakt van het rapport  ;D

(Klikbaar)

Sbv

Mooi dat alles weer op orde is

Chris

Mooi dat het weer ok is allemaal Marcel. Ik moet het ook echt even gaan doen..

bastiaan arissen

Ja dat een klein beetje verkeerde afstelling zulke gekke dingen kan doen met je auto... Maar mooi dat alles weer netjes afgesteld is....

UserID6342

Zal idd een behoorlijk stuk schelen in het weggedrag, ook al lijken de verschillen maar weinig.....

knoopie

Citaat van: Chris op 28-09-2010 21:58:13

ik ook maar eerst een setje nieuwe banden en gelijk laten uitlijnen het scheelt alles....

elianmars

Citaat van: knoopie op 28-09-2010 22:36:39

ik ook maar eerst een setje nieuwe banden en gelijk laten uitlijnen het scheelt alles....

Jouw banden zijn ook flink aan het slijten, hoorde ik. Uitlijnen zal zeker schelen.

Sbv

Gewoon zsm doen, anders zijn je banden ook scheef afgesleten. Tenzij je toch de andere veren voor wilt, dan zou ik even wachten, dan zetten we die er wel even onder

elianmars

Citaat van: Sbv op 28-09-2010 22:39:47
Gewoon zsm doen, anders zijn je banden ook scheef afgesleten. Tenzij je toch de andere veren voor wilt, dan zou ik even wachten, dan zetten we die er wel even onder

Andere veren? Heb ik wat gemist?

Lezen, Marcel. Is bedoeld voor Chris, ik dacht voor Richard  :eusa_doh: :eusa_shifty: