Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Hiker op 15-01-2011 17:24:32
Grappig dat iedereen 'het' langs de CFO moet zien te krijgen, of overstemming moet krijgen met 'het management  ::).......gelukkig heeft zij net een nieuwe spiegelreflex gekocht......voor haar verjaardag in februari, dus heb ik weer wat tegen-argumenten.....  ;D

Tja, het is jammer dat je geld maar één keer kunt uitgeven. We willen nog zoveel. Badkamer moet vernieuwd worden, vliegtickets naar Curacao voor de zomervakantie (alleen de f*cking vliegtickets kosten al 3400 euro......), ooit een vervanger voor de Seicento, enz., enz.....

Die R voorbumper staat ergens onderaan de lijst  ;D

peteRRR

Er is wel eens een onderzoek naar gedaan wat er met de huishoud pot gebeurd en het schijnt dat de vrouw er ook

wat van kan ( kopen zonder er een melding van te maken ).

Dus zei kan jou wel in de gaten houden,......maar hou jij haar wel in de gaten? ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

elianmars

Citaat van: peteRRR op 15-01-2011 17:53:39
....maar hou jij haar wel in de gaten? ;D

Groet.

Ik doe niet anders  :eusa_shhh:  ;D

elianmars

Ik ben een beetje aan het kijken naar huurauto's op Curacao (het plan is om daar komende zomervakantie naartoe te gaan).
Ik kan natuurlijk drie weken gaan rond tuffen in een Suzuki Liana o.i.d., maar heb eigenlijk wel zin in zoiets:

Is (natuurlijk) wel wat duurder dan een eenvoudig gezinshok, maar 't heeft wel wat, toch?  8)

Edit: Even de link aangepast. Is de zwarte wagen nu te zien?

Hiker

Citeerooit een vervanger voor de Seicento

Zij wil de xsara vervangen door een XC70 benzine......tzt....als ik maar mag blijven Roffelen vind ik alles best....Categorie: hoe ver kom je met een 2.5D...als je geen restwaarde hoeft te hebben.....
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

antraciet

Citaat van: elianmars op 16-01-2011 00:48:50
Ik ben een beetje aan het kijken naar huurauto's op Curacao (het plan is om daar komende zomervakantie naartoe te gaan).
Ik kan natuurlijk drie weken gaan rond tuffen in een Suzuki Liana o.i.d., maar heb eigenlijk wel zin in zoiets:

http://img2.netcarshow.com/Toyota-Hilux_2009_800x600_wallpaper_09.jpg

Is (natuurlijk) wel wat duurder dan een eenvoudig gezinshok, maar 't heeft wel wat, toch?  8)

Zullen je jongens blij mee zijn  8) Fijne ruime zit ;D

antraciet

Snel veranderen he van corvette naar hilux  ;D

Hiker

CiteerSnel veranderen he van corvette naar hilux 

hen ik ook gezien hoor ;D
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

elianmars

Citaat van: antraciet op 16-01-2011 00:51:15
Snel veranderen he van corvette naar hilux  ;D

Ja, een Vette kunnen we niet betalen  ;D

Ik kon niet rechtstreeks linken, daardoor was de Corvette te zien  :eusa_doh:

Bovendien staat rijden in een cabrio op Curacao gelijk aan zelfmoord. Veel te heet....

antraciet

Citaat van: elianmars op 16-01-2011 00:52:18
Citaat van: antraciet op 16-01-2011 00:51:15
Snel veranderen he van corvette naar hilux  ;D

Ja, een Vette kunnen we niet betalen  ;D

Ik kon niet rechtstreeks linken, daardoor was de Corvette te zien  :eusa_doh:

:eusa_whistle: :evil:

elianmars

Citaat van: Hiker op 16-01-2011 00:49:42

Zij wil de xsara vervangen door een XC70 benzine......tzt....als ik maar mag blijven Roffelen vind ik alles best....Categorie: hoe ver kom je met een 2.5D...als je geen restwaarde hoeft te hebben.....

Ik heb een leuke Panda (ja, sorry, een Volvo zit er niet in) van 2006 met een beetje schade gezien. Is voor niet te veel geld op te knappen.
Maar ja, die kost dan net zoveel als de vliegtickets naar Curacao. Het is het één of het ander. En zolang de Seicento nog rijdt.....  :eusa_whistle:

Hiker

We praten hier wel 'over een paar jaar' als deze meneer lekker aan de it-klus blijft....Anders dieselt de X gewoon lekker verder.... >:(
En dan maakt het qua kosten niet eens zoveel uit of je nou een leuke (nieuwere) C30 koopt of een ietsje oudere XC70, Onderhoud is een ander verhaal, maar ach haar woonwerk is 3 x 32 km...... dus die kosten vallen wel mee!! ;D

reneetje

Citaat van: elianmars op 16-01-2011 00:48:50

http://photo.netcarshow.com/Toyota-Hilux_2009_photo_09.jpg

Edit: Even de link aangepast. Is de zwarte wagen nu te zien?

Voor een goedkoop en betrouwbaar adres (en dat wil daar al heel veel zeggen  ;) ) , gaan wij altijd hier naar toe

http://www.gengautoverhuur.nl/

Aardige vrouw die dat runt en de wagen staat voor je klaar op Hato (indien gewenst)

En dat met die hitte valt wel mee hoor , het regent er nog maar een paar maand nu zo'n beetje..... ::)

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Quota

Citaat van: Hiker op 16-01-2011 00:49:42

Bij 412000 km hebben ze nog steeds een restwaarde..., zelfs met deuk in het portier en een scheur in de bekleding van de bestuurdersstoel.. :eusa_shhh: :eusa_shifty:

ed

Citaat van: elianmars op 15-01-2011 16:33:16
Ik denk dat de hel losbreekt, als ik met die bumper thuis aan kom.  Ik heb nog net de achterbumper door de commissie kunnen krijgen  :eusa_shifty:
Kun je de neus niet lichtjes in elkaar rijden zodat je wel een andere bumper moet monteren ;)
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!