Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Citaat van: Sbv op 27-03-2010 18:15:59
De Pegs zijn binnen. nu nog een setje banden scoren Marcel en een achterspoiler en je bent klaar

Wanneer komen ze er bij jou onder Sander?? Ik ben wel benieuwd hoe het staat!

Chris

Citaat van: Chris op 27-03-2010 18:44:35
De Pegs zijn binnen. nu nog een setje banden scoren Marcel en een achterspoiler en je bent klaar

Wanneer komen ze er bij jou onder Sander?? Ik ben wel benieuwd hoe het staat! Of moet je ook nog banden?

Wie weet is Marcel eerder ;D

elianmars

Citaat van: Chris op 27-03-2010 18:55:53

Wanneer komen ze er bij jou onder Sander?? Ik ben wel benieuwd hoe het staat! Of moet je ook nog banden?
Wie weet is Marcel eerder ;D

Nope. Ik heb nog even geen centen voor de banden. Geloof ik  ;D

cas

maar een veerpootbruk is niet zo duur. een grilletje valt ook wel mee. en de immi achter spoiler zijn ook niet de duurste. dat tinten.... ook al vrij goedkoop tegenwoordig  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

elianmars

Citaat van: cas op 27-03-2010 20:18:14
maar een veerpootbruk is niet zo duur. een grilletje valt ook wel mee. en de immi achter spoiler zijn ook niet de duurste. dat tinten.... ook al vrij goedkoop tegenwoordig  ;D

Een veerpootbrug zit er standaard al in. Een leuke grill is er niet te vinden. Zijn geen aftermarket grills voor.........
Achterspoiler gaat er zeker komen, maar dan waarschijnlijk wel een imi. Ik vind de Volvo spoiler érg duur. Zelfs via ene groupsbuy van het Volvoforum moet-ie nog 275 euro kosten. Wel in kleur, maar dan nog....

Ruiten tinten weet ik nog niet. M'n kinderen zijn af en toe nogal wild in de wagen. Ik ben bang dat ze binnen de kortste keren de folie beschadigen.

Sbv

Wanneer komen ze er bij jou onder Sander?? Ik ben wel benieuwd hoe het staat!
Banden zijn besteld en hopelijk komende maandag of dinsdag binnen dan nog even op de velgen leggen en eens kijken hoe het staat.

@marcel verkoop je 3e bankje alvast dan heb je een mooie aanbetaling voor de banden

viking_in_shorts

Er zijn best wel wat grilletjes te krijgen via www.vparts.se

of ze mooi zijn is een tweede.

Wij hebben ook zwaar getinte ruiten. Nog nooit iets van gemerkt dat t kapot kan gaan ofzo. En zoals gewoonlijk ben ook ik niet de meest voorzichtige persoon.

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 27-03-2010 20:36:26
Er zijn best wel wat grilletjes te krijgen via www.vparts.se

of ze mooi zijn is een tweede.

Wij hebben ook zwaar getinte ruiten. Nog nooit iets van gemerkt dat t kapot kan gaan ofzo. En zoals gewoonlijk ben ook ik niet de meest voorzichtige persoon.

Hmmm............ Ik dacht dat er niks voor te krijgen was  :eusa_think:

Deze bijvoorbeeld, past die nou wel of niet in de "gewone" V70N? (M'n Zweeds is niet zo best..........)

http://www.vparts.se/en/artiklar/volvo/v70-00-07/grillar-2/xc-grill-med-kromad-ram-volvo-v70-00-04.html

viking_in_shorts

Past in de v70 van my 00-04.

Slash zit er niet bij, net als de bevestigingspunten niet - als je m over wilt hevelen moet je lijmen. 

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 27-03-2010 20:56:45

Slash zit er niet bij, net als de bevestigingspunten niet - als je m over wilt hevelen moet je lijmen. 

Dat laatste had ik nog net begrepen met Google vertaling. De rest bleef abracadabra  ;D

Als die echt past, snap ik niet dat er op het Volvoforum niet over wordt gesproken. Daar zijn ze met allerhande ingrepen van alles aan het proberen  :eusa_think:

viking_in_shorts

Tillbilen.se heeft ze ook en die zitten hier niet eens zo gek ver vandaan. Ik zou er eens langs kunnen gaan....

fearless

Maare je hebt toch een '05 model gekocht ??

Vind deze wel stoer, slash er in klaar.   8)

linkje dan maar.

elianmars

Citaat van: fearless op 27-03-2010 21:26:29

Maare je hebt toch een '05 model gekocht ??

:eusa_doh:

Bedankt voor de link, man. Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik een 2005-er heb  :eusa_shifty:

Ik heb zo'n idee dat er over niet al te lange tijd een andere grill in de bumper zit  :eusa_shhh:

henry classic v70

Heb ik nou de foto's gemist van de nieuwe aanwinst Marcel?
Of worden deze nog geplaatst, ben namelijk errug benieuwd ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4