Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: bastiaan arissen op 22-03-2011 21:47:31
Citaat van: grijzev70tdi op 22-03-2011 21:45:37
Ik weet het ja ;) :'(

(een eigen brug is duurder :eusa_shhh:

We hebben er laatst een op het werk verkocht voor 500. Een 4 koloms in goede staat.

En dat zeg je nu pas?  :o :'(

Bedankt voor je aanbod, trouwens. Ik ga er niet zelf aan beginnen, maar laat het doen. Nu maar even kijken wanneer de monteur tijd er voor heeft.

Quota

Citaat van: elianmars op 22-03-2011 23:16:24
Citaat van: bastiaan arissen op 22-03-2011 21:47:31
Citaat van: grijzev70tdi op 22-03-2011 21:45:37
Ik weet het ja ;) :'(

(een eigen brug is duurder :eusa_shhh:

We hebben er laatst een op het werk verkocht voor 500. Een 4 koloms in goede staat.

En dat zeg je nu pas?  :o :'(

Bedankt voor je aanbod, trouwens. Ik ga er niet zelf aan beginnen, maar laat het doen. Nu maar even kijken wanneer de monteur tijd er voor heeft.

Gelukkig ben je heel geduldig en goed in wachten.... ;D ;D

Sbv

Gisterenmiddag inderdaad even bij de "buren" de koppeling set opgehaald en zowaar was het ook de goede.
Inbouwen ervan is iets waar we ons niet aan wagen, zeker vanwege gebrek aan brug

elianmars

Sbv

Er staat gewoon Volvo op ??

elianmars

Citaat van: Sbv op 23-03-2011 17:21:42
Er staat gewoon Volvo op ??

Jep  ;D

Het spul is trouwens goedgekeurd door de monteur. Die is net even langs geweest.
Hij bestelt zelf nog een nieuwe keerring en gaat er volgende week woensdag aan beginnen. Hij doet het in de avonduren, dus ik ben 'm minimaal twee dagen kwijt.
Maakt niet uit, want door de week staat-ie toch maar stil te staan naast het huis  ;D

Quota

Citaat van: elianmars op 23-03-2011 17:30:17
Het spul is trouwens goedgekeurd door de monteur. Die is net even langs geweest.
Hij bestelt zelf nog een nieuwe keerring en gaat er volgende week woensdag aan beginnen. Hij doet het in de avonduren, dus ik ben 'm minimaal twee dagen kwijt.
Maakt niet uit, want door de week staat-ie toch maar stil te staan naast het huis  ;D

En dan voorzichtig inrijden die koppeling he Marcel! Anders wil ik dat wel even voor je doen de eerste weken? ;D :eusa_whistle:

maruska

Marcel is toch al gewend om zn auto uit te lenen ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 24-03-2011 10:51:03
Marcel is toch al gewend om zn auto uit te lenen ;D
hihi
Reed inderdaad erg goed, kan alleen nog niet echt wennen aan het eend effect met veren. Het veert wat raar, zal wel de combi van nivomats en verlaging zijn.
Geluid is super !! alleen wordt ik wat nerveus van de AFR meter die steeds beweegt

Mijn eigen V70 heeft Four-C en die staat eigenlijk altijd op de sportstand, veert heel anders

maruska

Dan moet je volgende keer eens die van mij voor een stukje meenemen.. dan ben je blij met je sportstand 4-C ;D
T-5R

Sbv

Citaat van: maruska op 24-03-2011 11:03:57
Dan moet je volgende keer eens die van mij voor een stukje meenemen.. dan ben je blij met je sportstand 4-C ;D
Heb al een C30 met sportonderstel gehad. Jouw banaan staat wel erg laag. Zal wel de leeftijd(bijna 40 :-)) zijn dat ik iets meer comfort wil

maruska

laat marcel het maar niet horen ....  :eusa_whistle:
T-5R

elianmars

;D

San en ik hadden het er net via pb over dat we ouwe lullen worden....

Wat betreft het wat vreemde veren van de wagen, dat ligt inderdaad aan de nivomats. Was bij Roetmobiel ook zo en ben daar dus wel aan gewend.

mehn

Even erg off topic.

Een vriend van mij (die bij mij voor het 850 virus heeft gezorgd) heeft tegenwoordig een V70 T5 MY2006 met de 6-bak uit Duitsland.
Vorige week hadden we het 2 jaarlijks wielenwisselfestijn (4 auto's).

We vonden dat zijn auto erg mooi lag en alleen een beetje vreemd veergedrag vertoonde. Bij het wisselen van de wielen zag ik waarom. Hij heeft er een KW set onder zitten  :o
59 jaar en een T5 met 260pk en een KW set  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Citaat van: mehn op 24-03-2011 11:49:15
Even erg off topic.

Een vriend van mij (die bij mij voor het 850 virus heeft gezorgd) heeft tegenwoordig een V70 T5 MY2006 met de 6-bak uit Duitsland.
Vorige week hadden we het 2 jaarlijks wielenwisselfestijn (4 auto's).

We vonden dat zijn auto erg mooi lag en alleen een beetje vreemd veergedrag vertoonde. Bij het wisselen van de wielen zag ik waarom. Hij heeft er een KW set onder zitten  :o
59 jaar en een T5 met 260pk en een KW set  ;D

Als je wat ouder bent mag je toch ook wel sportief rijden? ;D

Wat vind je vreemd aan het veergedrag van die wagen?